Odp: co na nas ma wpływ...

1. Data: 2003-02-25 19:54:26

Temat: Odp: co na nas ma wpływ...
Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet

> Na mnie najwiekszy wplyw mialo poznanie ewangelii (nie tylko tych z Biblii)
> i w ogole Biblii - cos absolutnie niepowtarzalnego. :)))

tak czytam, Biblia, w idolach - Jezus...
sory, nie mogłam się powstrzymać;)
tyś się chłopie nawrócił czy mi się wydaje? bo ja doskonale pamiętam,
że jakieś półtora roku temu kłóciłeś się m.in. ze mną na ten temat,
a ja katoliczką jestem od zawsze...

mela
--
ja - zamknięta szczelnie w swej skorupie...
..pozdrawiam pozdrawiających UGD:)

1. Data: 2003-02-25 20:23:16

Temat: Re: co na nas ma wpływ...
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Meadentia:
> tyś się chłopie nawrócił czy mi się wydaje?

Wydaje Ci sie. :))))))

Kiedys przygladalem sie Twojej religii 'od srodka'. :)
Kiedy przeczytalem Biblie (jakies 12 lat temu) - przestalem
byc katolikiem (ok. 11 lat temu). :))))

Religia ktora wyznajesz upadnie i nie ma przed soba zadnej
przyszlosci. :)

Czarek

Re: co na nas ma wpływ...
Re: czy wszytko kreci sie wokol pieniedzy>>
Nagroda a kara
Re: nasi idole...
Re: co na nas ma wpływ...