co sadzicie o produkcie Lysanel na tradzik ?

1. Data: 2001-08-13 12:47:37

Temat: co sadzicie o produkcie Lysanel na tradzik ?
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tak ja kw temacie. Czy moze ktos z was juz tego uzywal i moze mi powiedziec
z jakimi rezultatami ?????
za wszelkie info na ten temat bede bardzo wdzieczny
a...@a...net

2. Data: 2001-08-13 19:08:11

Temat: Odp: co sadzicie o produkcie Lysanel na tradzik ?
Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akira" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
powiedziec
> z jakimi rezultatami ?????
> za wszelkie info na ten temat bede bardzo wdzieczny

nie ma jak autoszczepionka + odpowiednia niskoweglowodanowa dieta zadne
preparaty nie pomagaja

3. Data: 2001-08-13 19:41:16

Temat: Re: co sadzicie o produkcie Lysanel na tradzik ?
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

MaNiacK wrote in message <9l98in$dl8$1@atom.mega.net.pl>...

>Użytkownik "Akira" <a...@a...net> napisał w wiadomo¶ci
>powiedziec
>>

>nie ma jak autoszczepionka + odpowiednia niskoweglowodanowa dieta zadne
>preparaty nie pomagaja

co masz na mysli mowiac niskoweglowodanowa dieta. apropo jeszcze
autoszczepionki to czy jest ona warta swojej ceny i po jakim czasie widac
rezultaty jej dzialania ????? czy ona sprawi ze owa uciazliwa dolegliwosc
nie bedzie sie jzu wiecej pojawiac badz tez chociaz bedzie mniej uciazlia???
za odpowiedz z gory wielkie dzieki. MAsz w sumie racje nic nie pomaga .....

4. Data: 2001-08-14 13:16:56

Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uciazlia???
> za odpowiedz z gory wielkie dzieki. MAsz w sumie racje nic nie pomaga

zero slodyczy, jak najmniej pieczywa piekarnianego
za to mozna sobie zaserwowac 2 zombki czosnku na noc drobno pokrojone na
chlebek z masełkiem i serem. Powinno sie tez zbadac poziom wydalanych
drozdzakow w kale i jezeli jest on za wysoki to trzeba zastosowac lamisil.
Moj brat tak wyleczyl swoje dolegliwosci skorne ale czosnek jest prawie tak
samo skuteczny bo tez tlucze bakterie na rowno z grzybami.
Powiem ze zawsze kiedy zjadam sobie sznikersa to mi wyskakuje pryszcza na
nosie
dlatego slodyczy unikac jak ognia i herbaty tez lepiej nie slodzic wogole bo
po grzyba wspierac monopol cukrowy a niech tam sobie padnie ! :)))

5. Data: 2001-08-15 07:05:56

Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

MaNiacK wrote in message <9lb89i$uhi$1@atom.mega.net.pl>...

> [...]
bo
>po grzyba wspierac monopol cukrowy a niech tam sobie padnie ! :)))

czy mowiac brak cukru miales takze na mysli zero owocow bo o ile sie nie
myle to w nich takze jedt duuuzo cukru(fruktoza).
Apropo pieczywa to czy miales na mysli biale czy tez ogolnie wszystko z
ciemnym wlacznie ???????
Za odpowiedz z gory wielkie dzieki

6. Data: 2001-08-15 09:40:59

Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myle to w nich takze jedt duuuzo cukru(fruktoza).
> Apropo pieczywa to czy miales na mysli biale czy tez ogolnie wszystko z

zgadza sie niektore potrafia podrazniac organizm ale nie sa tak grozne jak
bialy cukier i jego przetwory.
Na przyklad wysypke dostaje po kiwi. A pieczywo niedobre jest wogole
najlepiej przezucic sie na bezglutenowe chociaz jest niesmaczne. Tradzik
dobrze jest tez potraktowac szamponem Denorex i uzywac do mycia twarzy
zamiast mydla efekt prawie natychmiastowy chociaz cholernie piecze w skore i
jest zimno ale potem juz nic nie swedzi.

7. Data: 2001-08-15 19:46:55

Od: "Piotr S." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ma jak autoszczepionka + odpowiednia niskoweglowodanowa dieta zadne
> preparaty nie pomagaja

czy mozesz napisac cos wiecej o tej autoszczepionce ? koszt , jakies ryzyko
, efektywnosc ...
thx

Depo Provera
problem z pigulkami