człowiek-halfliter

1. Data: 2003-03-31 11:38:15

Temat: człowiek-halfliter
Od: "kukikoko" <b...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spotkaem się wczoraj ze slynnym na cala
europe czlowiekiem-burdelem.
opasał mnie szarfą i zatracilismy sie w
transcendentalnym tangu.
potem wypiłem litr gorzaly i zasnalem popiardujac.

1. Data: 2003-03-31 13:57:56

Temat: Re: człowiek-halfliter
Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik "kukikoko" <b...@j...com.pl> po
krótkim namyśle nic nie mówiąc
powiedział w wiadomości b6997b$1efe$...@n...ipartners.pl...
> spotkaem się wczoraj ze slynnym na cala
> europe czlowiekiem-burdelem.
> opasał mnie szarfą i zatracilismy sie w
> transcendentalnym tangu.
> potem wypiłem litr gorzaly i zasnalem popiardujac.

Znowu jakiś psychiczny się przybłąkał.
Jak SE pogadasz, to wyjdź. Nie musisz muwić do widzenia.

1. Data: 2003-03-31 14:29:30

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu jakiś psychiczny się przybłąkał.
ROTFL :))))))))))))))))))))))))))))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-03-31 16:27:32

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu jakiś psychiczny się przybłąkał.
> Jak SE pogadasz, to wyjdź. Nie musisz muwić do widzenia.

O w d......, marynę sam chyba już głupieję, "muwić" piszę przez "u" zwykłe, ale
jajca.

1. Data: 2003-03-31 16:36:06

Temat: Witaj na pl.sci.psychologia
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kukikoko" !:-)
Witaj...

Miło, że chcesz być z nami ...
Niemal wszystkiego, co jest niezbędne aby dobrze funkcjonować na psp
z korzyścią dla wszystkich, dowiesz się z oficjalnej strony grupy
http://www.psphome.htc.net.pl na którą serdecznie zapraszamy.

PSP jest w pełni demokratycznym tyglem poglądów i postaw, jak również
żywym laboratorium, pełnym różnych motywacji i cech charakterów autorów
wypowiedzi. Nie jest to więc grupa terapeutyczna. Jeśli szukasz fachowej
pomocy, to nie na tym forum - tutaj każdy dzieli się sobą wg własnych kry-
teriów, a słucha wyłącznie na własną odpowiedzialność.

Życzymy Ci zadowolenia i wielu pożytków ze studiowania serwisu i rozmów
z grupą. Pamiętaj jednak, że słowem można kogoś zabić, ale i... uratować.

/zespół redakcyjny psphome/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
p...@p...onet.pl

PS Jeśli dostajesz ten list nie po raz pierwszy, nie irytuj się - może wynikać
to ze zmiany Twego adresu. List dostają wszyscy Użytkownicy forum,
piszący na nie po raz pierwszy. Poza tym - napisz do nas :). Możesz to
zrobić zawsze i kiedy tylko zechcesz. Jeśłi o coś spytasz - odpowiemy.
Na przykład wtedy, gdy poniższe zasady wydadzą Ci się niejasne :).

PS' Na dobry początek - zasady ułatwiające życie Użytkowników Grupy
Dyskusyjnej (UGD), czyli elementarz - jak pisać, by nie narażać się na
skrywane niezadowolenie czytelników i przykre uwagi "porządkowych":

1 - w górnej części postu wstaw: autor i Msg-ID cytowanej wiadomości,
2 - wycinaj zbędne cytaty,
3 - cytaty poprzedzaj znakiem: >
4 - odpowiedzi pisz _pod_ cytatami,
5 - tekst odpowiedzi staraj się mieścić w 80-znakowej linii,
6 - pisz wyłącznie w trybie text/plain, w formacie charset="iso-8859-2",
8 - tekst własny oglądaj krytycznie (po wysłaniu) i nie powtarzaj
błędów w następnych postach (w miarę własnych możliwości).

1. Data: 2003-03-31 18:42:57

Temat: Odp: Witaj na pl.sci.psychologia
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się na
> skrywane niezadowolenie czytelników i przykre uwagi

a jak ktoś ma analfabetyzm wtórny -czyta ale nie kuma o co chodzi????

> [...]
> 5 - tekst odpowiedzi staraj się mieścić w 80-znakowej linii,
> 6 - pisz wyłącznie w trybie text/plain, w formacie

a gdzie pkt. 7?????

> 8 - tekst własny oglądaj krytycznie (po wysłaniu) i nie powtarzaj
> błędów w następnych postach (w miarę własnych możliwości).

a żeby to pomogłoooo.... ;) to świat bł by piękny

1. Data: 2003-03-31 18:46:01

Temat: Odp: człowiek-halfliter
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potem wypiłem litr gorzaly i zasnalem popiardujac.

|:|

no! natura skąpiła dla ciebie zmarszczek na mózgu . . o ile takowy posiadasz

leczenie wariatów
helou
Zaufanie
Depresja - moj nieuchronny bol