debiut

1. Data: 2003-03-11 20:32:59

Temat: debiut
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, jestem tu po raz pierwszy, na razie próba mikrofonu.

2. Data: 2003-03-11 21:49:21

Temat: Re: debiut
Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Zosiu
Czy moge wiedziec gdzie poprzednio mieszkalas?

3. Data: 2003-03-12 07:52:24

Temat: Odp: debiut
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zdzislaw kmito <3...@t...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...de...
> Witaj Zosiu
> Czy moge wiedziec gdzie poprzednio mieszkalas?
>
> zosia schrieb: Juz raz odpowiedzialam ale gdzies sie zdematerializowalo.
Wiec jeszcze raz: Fajnie, ze mi ktos odpowiedzial. Mieszkalam w Gorzowie
Wlkp., a od czterech lat 5 km od Gorzowa i od tego tez czasu nalezy datowac
mojego "fiola ogrodniczego". Na grupe trafilam przypadkowo szukajac
informacji, gdzie mozna nabyc liliowce.
Zosia

4. Data: 2003-03-12 08:18:05

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
datowac
> mojego "fiola ogrodniczego". Na grupe trafilam przypadkowo szukajac

Witaj Zosiu. Tylko nie stawaj ostatecznie po stronie maliniarzy lub
winoroślarzy. Bo podpadniesz. PP.
PS. Ja osobiście wole winorośla i wszystko co się z tym wiąże.

5. Data: 2003-03-12 09:33:37

Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4mqg0$pfh$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> winoroślarzy. Bo podpadniesz. PP.
> PS. Ja osobiście wole winorośla i wszystko co się z tym wiąże.

Na pewno nie stanę po żadnej z wymienionych przez Ciebie ugrupowań.Malin nie
mam,
a jeśli chodzi o winorośla, to mam dla Ciebie ciekawostkę. Otóż wyhodowałam
sama
roślinki z pestek winogron pochodzących z Afryki południowej (granatowe
kupowane
w naszych sklepach). Posadziłam je bez specjalnego celu. Było ich kilka ale
nie to jest
najważniejsze. Istotne jest to, że jedna roślinka przeżyła poprzednią zimę
(bez okrywania)
i ubiegłego lata pięknie podrosła i "zmężniała". Tej zimy na szczęście ją
okryłam - może
coś z tego wyjdzie. A moje główne "trendy" to - bardzo mocno uogólniając -
drzewa, kwiaty,
i zioła w szerokim tego słowa znaczeniu. I jednego i drugiego mam po
kilkadziesiąt gatunków,
niektóre (drzewa oczywiście) już mnie przez tych kilka sezonów zdążyły
przerosnąć.
Zaczynałam od ugoru w roku 99 i znajomi, którzy nas odwiedzają po tak długim
okresie
nie mogą się nadziwić, że można tak zmienić swoje otoczenie.
Zosia

6. Data: 2003-03-12 09:36:23

Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-03-12 10:24:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4mv5s$ph5$...@n...news.tpi.pl...
ugrupowań.

Witaj Zosiu! :-)))

Malin nie > mam,

Mądra dziewczynka :-)

> [...]
przeżyła poprzednią zimę > (bez okrywania)
> i ubiegłego lata pięknie podrosła i "zmężniała". Tej zimy na szczęście ją

Ooooo!!! :-)))) Gratuluję! :-))) Podziwiam :-)))
Dopraszam się o okresowe relacje z "wychowywania" w naszych warunkach.
A za rok będę Cię molestowal o kawałek łozy do ukorzenienia :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-03-12 10:33:07

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:b4mv5s$ph5$...@n...news.tpi.pl...

> Na pewno nie stanę po żadnej z wymienionych przez Ciebie ugrupowań.Malin

I słusznie. Nie stawaj. Doradzam jednak ostrozność w kontaktach z takim
typem podpisującym sie Wojtek Pa. Nie daj sie uwieść jego wdziękowi i
eleganckim słówkom bo żadnych kwiatków już nie będziesz miała tylko maliny,
maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny,
maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny..... brrrr!
:-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

9. Data: 2003-03-12 10:49:02

Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4n27g$lt1$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny, maliny..... brrrr!

A co tak ziejesz nienawiścią do malin. Mi szczerze mówiąc jest to temat
obojętny,
chociaż przyznam, że miałam je ze dwa lata temu, ale mnożą się w postępie
geometrycznym i dopokąd nie przestanie mnie zaopatrywać w ich świeży owoc
moja
mama - dopotąd nie powrócę do tematu.
Zosia

10. Data: 2003-03-12 10:51:45

Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4n1mr$i3h$...@a...news.tpi.pl...

> [...]

> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>

> I nie wiem, czy ironizujesz, czy nie ale okresowe relacje masz pewne.
Zosia

jak zagospodarować kwietnik
zywopłot
Metoda "szybkiego efektu"