depilacja woskiem - pachy

1. Data: 2003-06-03 07:56:23

Temat: depilacja woskiem - pachy
Od: " zosia" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj grupo,
normalnie golę sobie pachy, ale postanowiłam spróbować, czy wytrzymam wosk.
czy wystarczy, że włoski mają ze 3 mm długości, czy muszą być dłuższe? i czy
następnego dnia można używać dezodorantu (bez alkoholu)?

1. Data: 2003-06-03 08:14:48

Temat: Re: depilacja woskiem - pachy
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>normalnie golę sobie pachy, ale postanowiłam spróbować, czy wytrzymam wosk.
>czy wystarczy, że włoski mają ze 3 mm długości, czy muszą być dłuższe?

Powinno byc ok, choc przy 5 mm wosk by moze lepiej zlapal (jesli to pierwszy
raz).

> i czy
>następnego dnia można używać dezodorantu (bez alkoholu)?

Ja uzywam i jest OK.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-03 09:15:25

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Ja uzywam i jest OK.

I nie masz żadnych podrażnień? I czy to jakiś specjalny dezodorant?

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-03 09:40:49

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>I nie masz żadnych podrażnień? I czy to jakiś specjalny dezodorant?

Nie. Ale mnie w ogole rzadko cokolwiek podraznia ;) Gruboskorna jestem ;)
Ja i tak zawsze uzywam te dezodoranty dla alergikow (bezzapachowe,
bezalkoholowe), bo uzywam perfum i nie chce, zeby mi sie zapachy mieszaly.
Ostatnio mialam np. biala Nivee, przedtem bialego Baca i zawsze bylo OK. Zawsze
jednak odczekam jakies 12 godzin.
Musisz po prostu u siebie wyprobowac, bo moze Twoja skora zareaguje inaczej.

1. Data: 2003-06-03 16:32:17

Temat: Odp: depilacja woskiem - pachy
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zosia <p...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bbhkb7$crt$...@i...gazeta.pl...
> [...]
czy
> następnego dnia można używać dezodorantu (bez alkoholu)?

Hej,
Ja do tej pory depilowalam pachy woskiem i mialam spokoj na jakies 3
tygodnie. Teraz mam depilator elektryczny i nim depiluje. Po kazdej
depilacji przecieram pache woda utleniona, a nastepnego dnia normalnie
dezodorant. Nigdy nie mialam zadnego uczulenia, ale nie wiem jak inna skora
moze na to reagowac.

--
***Gosia_KIKI***
http://mgosia.blog.pl

Nadmierne owlosienie
woda z octem na włosy?
Zerwany paznokieć
Do Warszawianek o prostych, gęstych i sztywnych włosach - fryzjer dobry/tani - polecicie?
Cera naczynkowa + krem z filtrem...Jaki?