Cera naczynkowa + krem z filtrem...Jaki?

1. Data: 2003-06-02 20:24:07

Temat: Cera naczynkowa + krem z filtrem...Jaki?
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Ostatnio widze sporo postow dotyczacych filtrow UV. Ja mam takie pytanie. Co
polecacie do cery naczynkowej i jednoczesnie z dosc sporym filtrem UV? Moze
bylo o tym juz, ale jakos mi umknelo. Zalezy mi na tym, bo przy takim sloncu
to moje naczynka cierpia.

--
***Gosia_KIKI***
http://mgosia.blog.pl

1. Data: 2003-06-03 07:53:53

Temat: Re: Cera naczynkowa + krem z filtrem...Jaki?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia_KIKI wrote:
> [...]
> bylo o tym juz, ale jakos mi umknelo. Zalezy mi na tym, bo przy takim sloncu

To nie jest specjalnie do naczynkowej, ale ja uzywam La Roche Posay
Anthelios 60+ i naczynka czuja sie dobrze :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-04 19:34:12

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

właściwie nie ma chyba kremów specjalnie na naczynka z wysokim filtrem
oprócz jednego: nowy produkt firmy Bioderma (apteka) Photoderm Flush.
Porządne filtry, faktor 50, trochę barwiony- tuszuje zaczerwienieni,
wzmacnia naczynka dzięki wyciągowi z ginkgo bilobae.

1. Data: 2003-06-05 05:53:34

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Porządne filtry, faktor 50, trochę barwiony- tuszuje zaczerwienieni,
> wzmacnia naczynka dzięki wyciągowi z ginkgo bilobae.

A ile to cudo kosztuje?
Pozdrawiam - R.

dieta alternatywna?
zabije