dieta alternatywna?

1. Data: 2003-06-02 19:55:08

Temat: dieta alternatywna?
Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
grupo - potrzebuje wszelkich wiadomosci na temat diety alternatywnej, moi
rodzice cos o niej slyszeli - ze jest dobra "na wszystko", chca moze
zastosowac, jednak nie znaja szczegulow. Z gory dziekuje za wszelkie info.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-02 20:16:04

Temat: Re: dieta alternatywna?
Od: "OGG" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG - pytaj raczej na:

pl.misc.dieta

pozdrawiam

/OGG

1. Data: 2003-06-03 15:29:24

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OGG" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> NTG - pytaj raczej na:
>

> pl.misc.dieta
>

> pozdrawiam
>

> /OGG

Dzieki, juz tam pytalam - raczej mierny efekt;/
Magda

1. Data: 2003-06-04 17:11:00

Od: "n...@p...onet.pl" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <z...@i...pl> wrote in message
> [...]
moze
> zastosowac, jednak nie znaja szczegulow. Z gory dziekuje za wszelkie

Maguś, ale dieta alternatywna to - z mojego przynajmniej punktu
widzenia - każda dieta inna od popularnych zaleceń - a więc np.
wegetarianizm z jego odmianami, dieta Montignaca, dieta
Kwaśniewskiego, Atkinsa... A możesz coś więcej na temat tej dietki,
której szukasz? Bo nie wydaje mi się, żeby któraś tak akurat się
nazywała... Może być alternatywna, ale nazwę jakąś oprócz tego musi
posiadać :-)
Pozdrawiam,
Ula

1. Data: 2003-06-04 19:10:23

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> której szukasz? Bo nie wydaje mi się, żeby któraś tak akurat się
> nazywała... Może być alternatywna, ale nazwę jakąś oprócz tego musi

Dzieki za zainteresowanie, szukalam diety niby alternatywnej, ktora okazala
sie optymalna- rodzice sie pomylili w nazwie;) Juz znalazlam jakas strone do
owej diety optymalnej - chyba zwanej tez Kwasniewskiego? i im przekazalam
namiary - niech sie wglebiaja. Osobiscie nie znam sie na dietach, tak wiec
sory za zamieszanie.
Pozdrawiam
magda

zabije