nie polecam

1. Data: 2003-06-02 15:30:06

Temat: nie polecam
Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio bylo o mgielkach zapachowych, wiec nawiazuje....
Dostalam wczoraj mgielke Avon For Away - i co? i wcale nie jestem
zadowolona! Pachnie ladnie, ale jest strasznie nietrwala, w ciagu
dzisiejszego dnia prysnelam sie kilka razy w te same miejsca i raczej kicha
z zapachu. Nie wiem jak inne mgielki, ale tej nie polecam.
Magda

1. Data: 2003-06-02 17:18:41

Temat: Re: nie polecam
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <z...@i...pl> wrote in message
> [...]
kicha
> z zapachu. Nie wiem jak inne mgielki, ale tej nie polecam.

jeśli jest jeszcze bardziej nietrwała niz wody toaletowe Avonu to chyba nie
pachnie dłużej niz kilka minut. Zapachy avonowe sa strasznie ulotne.
Faktycznie mgiełka, jest i za chwile juz jej nie ma ...

Asia

1. Data: 2003-06-02 17:44:56

Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

| "Magda" <z...@i...pl> wrote in message
<ciach>
Dziewczyny mgielka nie posiada alkocholu i dlatego jest tak nietrwala
zreszta jak to kazda mgielka a co do wod toalt avonu to zalezy od
skory na mnie percive pachnie caly dzien a te nowe rozowe na ciuchach
pachna tak ze czuje jak szafe otwieram ;))
Ja mam juz mgielke ale zostawiam ja na wakacje jak ide sie opalac zeby
ladnie pachniec bo perfumach ma sie plamki a po niej nie :P

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-06-02 17:52:17

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

><ciach>
>Dziewczyny mgielka nie posiada alkocholu

alkoholu.
Sorry, wiem, ze netykieta, ale bez przesady... I pliiiz nie tlumacz sie
dysgrafia, bo to juz ostatnio przeabialysmy.

i dlatego jest tak nietrwala
>zreszta jak to kazda mgielka a co do wod toalt avonu to zalezy od
>skory na mnie percive pachnie caly dzien a te nowe rozowe na ciuchach
>pachna tak ze czuje jak szafe otwieram ;))

Mozesz kiedys skrytykowac jakis kosmetyk Avonu ? Byloby ciekawie.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-02 18:12:06

Temat: Re:[OT] nie polecam -dlugawe
Od: "Mania" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

| alkoholu.
| Sorry, wiem, ze netykieta, ale bez przesady... I pliiiz nie tlumacz
sie
| dysgrafia, bo to juz ostatnio przeabialysmy.

Nie nie bede sie tlumaczyc bo to byla nieuwaga przepraszam

| Mozesz kiedys skrytykowac jakis kosmetyk Avonu ? Byloby ciekawie.
|
| Dunia

Jasne ze moge a wiec :
1)tusze z wyjatkiem one great mascara
2)podklad w kompakcie
3)cala seria Naturals ladnie pachnie ale do niczego
4) dezod Yassou
5)perfumy Nature`s
6)krem z Vit E (odradzalam pare postow wyzej )
7)krem Botanisource -imo smierdzi i marnie dziala
8)maseczki supernawilzajaca i rozgrzewajaca
9)Clearskin -zel przeciw wypryskom
10) cala seria color trend -mazidla dla 13latek nietrawale i wiele
osob uczula
11)plyn do hig intym -imo dobry do mycia twarzy ale nie gdzie indziej
12)dez do stop
13)niebieska sria dla calej rodz z wyjatkiem balsamu do ust

pewnie cos pominelam poprostu udzielam sie wtedy gdy chce cos polecic
zreszta nie wszystko czytam i nie wszystko uzywam ale np perfumy tylko
avonu (poprostu w przeciwienstwei do innych mnie nie uczulaja )

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-06-02 19:13:29

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pachnie dłużej niz kilka minut. Zapachy avonowe sa strasznie ulotne.
> Faktycznie mgiełka, jest i za chwile juz jej nie ma ...

Jesli chodzi o wody toaletowe Avonu, to nie krytykuje poniewaz korzystalam i
korzystam z kilku i naprawde mi odpowiadaja.
Magda

1. Data: 2003-06-03 07:43:28

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:
> [...]
> skory na mnie percive pachnie caly dzien a te nowe rozowe na ciuchach
> pachna tak ze czuje jak szafe otwieram ;))

Wiadomo, ze na kazdym pachnie inaczej, ale wlasnie wczoraj przeczytalam,
ze jesli ktos ma tlusta skore to pachnie dluzej i intensywniej, a jak
sucha to zapach sie szybko rozwiewa.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-03 09:07:05

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asia" <a...@w...pl> wrote:

> jeśli jest jeszcze bardziej nietrwała niz wody toaletowe Avonu to
> chyba nie pachnie dłużej niz kilka minut. Zapachy avonowe sa
> strasznie ulotne.

A to zależy. Te zapachy, które mi się podobają są faktycznie nietrwałe,
a te, które akurat mi nie odpowiadają (Dreamlife, PassionDance,
FarAway) pachną przez cały dzień. Taki już mój pech;)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-03 09:13:28

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <M...@o...pl> odradza:

> 1)tusze z wyjatkiem one great mascara

Tusz wydłużający rzęsy, chociaż i tak jest lepszy od Oriflame'owego, to
niestety jest bardzo nietrwały, kruszy się i osypuje. Za to ma
rewelacyjną szczoteczkę, najlepszą, jaką dotąd miałam i za to go
lubię:)

> 2)podklad w kompakcie

I w każdej pozostałej formie.

> 3)cala seria Naturals ladnie pachnie ale do niczego

A ja właśnie dlatego ją kupuję. Bo pachnie baaardzo ładnie:)

> 4) dezod Yassou

Dlaczego?!

> 6)krem z Vit E (odradzalam pare postow wyzej )

Zwyczajny krem nawilżający. Ja nie mam mu nic do zarzucenia.

> [...]
> indziej 12)dez do stop
> 13)niebieska sria dla calej rodz z wyjatkiem balsamu do ust

Z całą resztą się zgadzam. No może poza płynem, bo ten akurat lubię:)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-03 09:43:43

Temat: Re: Re:[OT] nie polecam -dlugawe
Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips"
<m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl
wiadomości news:Xns938F722F556Amojatfurczoscradosna@212.33.81.2

| Dlaczego?!

poprostu za nim nie przepadam(po pewnym czasie zapach sie zmienia i
zaczyna smierdziec) zreszta ja ogolnie nie lubie dez w sprayu

| Zwyczajny krem nawilżający. Ja nie mam mu nic do zarzucenia.

Zostawia jakas taka warstwe ktora zaczya sie warstwic -jak malo bym go
nie nalozyla zawsze czuje jak bym miala jakas maske na twarzy

| pozdrowienia od mips

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710