depilacja optyczna:)

1. Data: 2003-06-02 13:52:10

Temat: depilacja optyczna:)
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy którejś z Was przyszło do głowy rozjaśnianie owłosienia na nogach
zamiast depilacji?
Ja mam bardzo mało włosków i tylko na wewnętrznym kawałku łydek-zamiast więc
golenia czy wyrywania i kłopotach z tym związanych-pomyślałam o rozjaśnieniu
tak by były niewidoczne.
Nie daje to co prawda efektu jedwabistej gładkości nóg, ale za to efekt
optyczny-tzn.estetyczny wygląd jest!:) Co Szanowne Grupowiczki na to? :)

1. Data: 2003-06-02 13:57:03

Temat: Re: depilacja optyczna:)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jun 2003 15:52:10 +0200, news.onet.pl wrote:

> [...]
> Nie daje to co prawda efektu jedwabistej gładkości nóg, ale za to efekt
> optyczny-tzn.estetyczny wygląd jest!:) Co Szanowne Grupowiczki na to? :)

Ze jest to IMO 'obleśne' na nogach.
Rozjasnic mozna ewentualnie na rękach, jesli ktos ma ciemne włosy, ale na
nogach - bleeeee :(
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-02 14:06:36

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.onet.pl" wrote:

> [...]
> Nie daje to co prawda efektu jedwabistej gładkości nóg, ale za to efekt
> optyczny-tzn.estetyczny wygląd jest!:) Co Szanowne Grupowiczki na to? :)

Czesc :-)

Jesli masz tych wloskow faktycznie malo,to moze to i jest jakies
sensowne rozwiazanie..Ale jesli Ci sie lapki opala,to zostana takie
jasne wloski na ciemniejszym tle- odcinalyby sie od opalonej skory i
mogloby to nieladnie wygladac.Wazne,zebys Ty sie z tym dobrze czula,zeby
Tobie nie przeszkadzalo.Osobiscie zdecydowalabym sie jednak na depilacje
jakas trwalsza,ktora wloski oslabia i zmniejsza ich ilosc-za jakis czas
nie mialabym juz czego rozjasniac :-)

Pozdrawiam :-)

Tib
--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

1. Data: 2003-06-02 14:08:52

Temat: Odp: depilacja optyczna:)
Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze jest to IMO 'obleśne' na nogach.
> Rozjasnic mozna ewentualnie na rękach, jesli ktos ma ciemne włosy, ale na
> nogach - bleeeee :(
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
> http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
howuser&userid=39102

No nie wiem czemu na rękach nie jest obleśne, a na nogach jest-zresztą ręce
mam zupełnie nie owłosione, więc nie mam co tam rozjaśniać...
Hehe-wiedziałam, że conajmniej jedna Grupowiczka odpowie mi...i to na pewno
krytycznie...hehe-i nie zwiodłam się!
Pozdrawiam
-Renata

1. Data: 2003-06-02 14:26:01

Od: "ROGI" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik news.onet.pl <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bbfkap$ll0$...@n...onet.pl...
> Czy którejś z Was przyszło do głowy rozjaśnianie owłosienia na nogach
> zamiast depilacji?

A rozjaśnienie mózgu?

> [...]
więc
> golenia czy wyrywania i kłopotach z tym związanych-pomyślałam o

"Pomyślałam...." . No, to chyba nie jest zgodne z prawdą.

> Nie daje to co prawda efektu jedwabistej gładkości nóg, ale za to efekt
> optyczny-tzn.estetyczny wygląd jest!:) Co Szanowne Grupowiczki na to? :)

Estetyczny efekt jest szczególnie w lecie. I to u tych, którzy się opalają
na brązowo, a także u tych którzy posiadają śniada skórę. Na tle opalenizny
i śniadej skóry jasne włoski dają piorunujące efekty. Jak wcale nie Szanowny
Grupowicz mogę pozyczyć młotek.

Rogi
"A przecież masz takie miłe i ciepłe imie. Ktoś kto ma na imię Igor(czy
kiedykolwiek słuchałeś jak ono brzmi głosno wypowiadane?). Sama słodycz."
by Gośka
howuser&userid=39103

1. Data: 2003-06-02 14:28:22

Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie zdecydowalabym sie jednak na depilacje
> jakas trwalsza,ktora wloski oslabia i zmniejsza ich ilosc-za jakis czas
> [...]

Ja niestety nie znam takiego sposobu depilacji trwalej-oprócz bardzo
drogiego i ponoc nie calkiem dla zdrowia obojetnego usuwania laserem. Juz
bylam i sie dowiadywalam-lydki 500zl i trzeba 3 razy powtórzyc-wtedy efekt
trwaly gwarnatuja. ale przeciwskazania zdrowotne sa takiej depilacji...np
jakies guzki, wczesniej wycinane niezlosliwe nowotwory...itp.-Sama
kosmetyczka ostrzegala. Zadnego innego sposobu depilacji, który uslabia i
zupelnie pozbawia owlosienia-nie znam. A Ty Tib-znasz?

1. Data: 2003-06-02 14:38:21

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:

> Zadnego innego sposobu depilacji, który uslabia i
>
> A mogę być ja?
> Woskowanie u kosmetyczki lub plastry z woskiem (np. miodowe Tanita za całe
> 10 złotych)
> zapewniam Cię, że osłabiają włoski i jest ich coraz mniej.
> Wystarczy użyć raz w miesiącu.
> Ola

Cos takiego wlasnie mialam na mysli-przeciez niektore metody depilacji
oslabiaja stopniowo wloski,a jesli Ty,Renatko,masz tych wloskow i tak
niewiele,to w krotkim czasie osiagnelabys zapewne zadowalajacy
efekt-mialabys i gladka,i ladnie wygladajaca skore :-)

Pozdrawiam

Tib

--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

1. Data: 2003-06-02 14:43:56

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jun 2003 16:08:52 +0200, news.onet.pl wrote:

> [...]
> mam zupełnie nie owłosione, więc nie mam co tam rozjaśniać...
> Hehe-wiedziałam, że conajmniej jedna Grupowiczka odpowie mi...i to na pewno

Jesli dla Ciebie nie ma róznicy miedzy ogolonymi gładkimi nogami a jasnymi
włoskami, które nadal tam są, to nei podyskutujemy na ten temat, bo dzieli
nas przepaść w dziedzinei odczuwania estetyki.

1. Data: 2003-06-02 14:45:08

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-06-02 17:59:17

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Woskowanie u kosmetyczki lub plastry z woskiem (np. miodowe Tanita za całe
> 10 złotych)
> zapewniam Cię, że osłabiają włoski i jest ich coraz mniej.
> Wystarczy użyć raz w miesiącu.

Jejka, mam te plastry w domu, tak juz marzylam ze faktycznie bede golic nogi
(przy ich pomocy) duzo rzadziej niz golarka, ale ech.....nie umiem :(((( Tzn
niby umiem ale tylko kilka wloskow mi 'wyszlo' (co zaobserwowalam na
plastrze) a cala reszta zostala. A ciagnelam za plaster ostro , gwaltownie,
szybko i pod wlos
I nic...jak byly tak sa :( Jak sobie z tym radzisz??? (ech...jak to pieknie
brzmi - wystarczy raz w miesiacu)
Pozdrawiam
Ania

Ban Di - gdzie?