dieta

11. Data: 2004-01-11 12:59:47

Temat: Re: dieta
Od: Pawel Poreba <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dnia 11-01-2004 10:35, Pan/Pani Marta nawrotal:

> Twoja grupa krwi to "mięsozerny mysliwy"

Ciekawy jestem kto wymyslil te diety zwiazane z grupa krwi?
W jaki sposob? Oczywiscie, to jest zabobon na miare wieku
biochemii i genetyki i moze niektorych tu rozsmieszy
szukanie w tym czegos glebszego ... ale? Ale mnie to ciekawi
- co bylo pierwsze. Nieuzasadniony zabobon, czy znajomosc
historycznych zaleznosci o ktorych ponizej:

Marta tu napisala, ze gruba rH+ to dieta mysliwego.
Tak sie sklada, ze jesli chodzi o czynnik Rh to historycznie
bylo dokladnie odwrotnie, czynnik rH- byl charakterystyczny
dla paleolitycznych (a wiec - lowiecko - zbierackich) ludow
Europejskich i zostal niemal wyparty przez rH+ ktory
przyniesli neolityczni (a wiec osiedli rolnicy) przybysze...
To oczywiscie nie ma dzis wiekszego znaczenia, nawet jesli z
tymi grupami owczesnie byly sprzezone genotypy
wyselekcjonowane na okreslony rodzaj pokarmu, to i tak dawno
wymieszaly sie w populacji, poza tym - od tamtego czasu
minelo wiecej czasu spedzonego w neolicie, niz wczesniej u
tych ludow naplywowych, wiec nastepujaca potem ewolucja
dodatkowo zatarla ewentualnie wtedy wystepujace
dostosowania. Ale - ale wlasnie stamtad mozna bylo czerpac
inspiracje dla tego zabobonu diet dostosowanych do grup krwi
i ciekawy jestem czy tak wlasnie bylo. Kto wie?

pozdrawiam
Pawel Poreba

12. Data: 2004-01-11 13:14:40

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btrhcr$3ne$...@a...news.tpi.pl,
Pawel Poreba t...@w...pl:

> Ciekawy jestem kto wymyslil te diety zwiazane z grupa krwi?
> W jaki sposob?

Podalem wyzej link.

> - co bylo pierwsze. Nieuzasadniony zabobon, czy znajomosc
> historycznych zaleznosci o ktorych ponizej:

No jak co - chec zysku ;)

> Marta tu napisala, ze gruba rH+ to dieta mysliwego.
> Tak sie sklada, ze jesli chodzi o czynnik Rh to historycznie
> bylo dokladnie odwrotnie, czynnik rH- byl charakterystyczny

Wg. tej szkoly akurat czynnik Rh nie ma wplywu. Chdzi im o grupe O.

--
Robert

13. Data: 2004-01-11 13:39:08

Temat: Odp: dieta
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje serdecznie za wstukanie tego wszystkiego.
Pewnie skusze sie na ktoras z wymienionych pozycji, ale najpierw chcialabym
sprawdzic, czy to w ogole dziala.
Nigdy tego jeszcze nie probowalam.
Mam nadzieje, ze uzyskam pozadany efekt :)
Pozdrawiam.
Basiek.

14. Data: 2004-01-11 14:52:27

Od: "Marta" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m@rkop" <m...@p...spam.pl> napisał w wiadomości

> Czy mozesz cos napisac odnosnie B Rh-?
> Z gory dzieki :)

na temat tej grupy krwi mam troche wiecej napisane....

Szczegulnie polecane:

Herbaty:
ananas dzika róża
arbuz lukrecja
bakłażan malina
banan miętowa
baranina szałwia
bataty zielona
brokuły żeń-szeń
brukselka Ograniczyć żeby schudnać:
ćwikla gryka
dorsz kukurydza
dziczyzna jagniecina kurczaki
fasola kidney orzeszki
fasola lima pszenica
feta sezam
fladra soczewica
halibut Unikać (koniecznie):
imbir aloes
jamy awokado
jesiotr bekon
jogurt ciecierzyca
kalafior cynamon
kapusta dynia
kawior dziki ryż
kefir fasola czarna, mung, pinto
koza granat
królik homar
losos jaja kacze, przepiórcze
makrela jęczmień
marchewka karczochy
mazzarella kasza gryczana, kukurydziana
mleko kozie keczka
mleko krowie krab
morszczuk krewetki
okon kurczak
oliwa z oliwek kuskus
orzechy włoskie mak
otręby owsine małże
otręby ryżowe masło orzechowe
owsianka mąka żytnia
papaja oliwki
papryka ostrygi
pietruszka ośmiornica
sardynka pistacje
ser kozi pomidory
ser ricotta pstrąg
serek wiejski rak
sola rzodkiewka
szczupak ser blue
śliwka siedem zbóż
twaróg soczewica
wafle ryżowe soja
winogrona szynka
żurawina wędzony łosoś
wiepszowina

15. Data: 2004-01-11 15:09:13

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btroqt$2qq$...@i...gazeta.pl,
Marta <p...@g...pl>:

> TAK TAK RACJA przepraszam napisalam czynnik rh automatycznie
> przepisujac grupe krwi do ktorej mialam napisac produkty
>
> PRZEPRASZAM!!!!!!! to calkowita racja ze czynnik rh niema tu zadnego
> znaczenia
>
> Marta

Alez nie ma tu za co przepraszac - akurat w tym przypadku taka "pomylka" nie
ma najmniejszego znaczenia ;)

--
Robert

16. Data: 2004-01-11 15:13:11

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2004-01-11 15:18:00

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> btroqt$2qq$...@i...gazeta.pl,

> Alez nie ma tu za co przepraszac - akurat w tym przypadku taka "pomylka"
nie
> ma najmniejszego znaczenia ;)
>
> --
ok dzieki

18. Data: 2004-01-11 15:20:07

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m@rkop" <m...@p...spam.pl> napisał w wiadomości

> Czy mozesz cos napisac odnosnie B Rh-?
> Z gory dzieki :)

cos mi w tej poprzedniej wiadomosci ucielo pare wersow wiec wysylam jeszcze
raz
Pozdrawiam Marta

19. Data: 2004-01-11 15:21:39

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakos dziwnie mi sie to wysyla..."scala sie" to jest kopiowane z
Excela..sory

20. Data: 2004-01-11 17:44:15

Od: "melaine" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości news:btpoks$3fd$1@topaz.icpnet.pl...
> Witam,
> Kiedys slyszalam cos na temat diety dostosowanej do grupy krwi.
> Czy ktos ma moze namiary na jakas strone na ten temat?
> Dziekuje.
> Basiek.

Polecam pl.misc.dieta !

--