drozdze winne - gdzie kupic?

1. Data: 2000-07-12 13:44:32

Temat: drozdze winne - gdzie kupic?
Od: "JAn Kowalski" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Warszawie mozna kupic drozdze winne?
Obeszlam kilkanascie roznych sklepow i sklepikow, z jednych odsylano mnie do
drugich a w kazdym mowili ze u nich nie bywaja...
Jesli ktos wie, prosze o ratunek, bo mam juz dosc biegania po miescie

Ann

1. Data: 2000-07-12 13:59:43

Temat: Odp: drozdze winne - gdzie kupic?
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojego czasu bywaly czesto i gesto w Hali Mirowskiej w roznych odmianach.
--
Z pozdrowionkami,
Agnieszka

1. Data: 2000-07-13 08:09:56

Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Wojego czasu " - mialo byc oczywiscie "Swojego czasu".
--
Z pozdrowionkami,
Agnieszka

1. Data: 2000-07-13 12:19:13

Temat: Re: drozdze winne - gdzie kupic?
Od: Andrzej Nawrocki <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

JAn Kowalski wrote:

> [...]
> drugich a w kazdym mowili ze u nich nie bywaja...
> Jesli ktos wie, prosze o ratunek, bo mam juz dosc biegania po miescie

Mozna tez dodac rodzynki, na rodzynkach wychodzi bardzo smaczne wino, aczkolwiek
zapewne nie jest to to co drozdze winne...

Ignatius

1. Data: 2000-07-17 13:23:25

Od: "Darek P" <D...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie gdzie drożdże winne można kupić
we Wrocławiu ?

1. Data: 2000-07-17 15:08:49

Temat: Re: Odp: drozdze winne - gdzie kupic?
Od: ewa gębczak <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Darek P" <D...@f...onet.pl> napisał / wrote:

> Może ktoś wie gdzie drożdże winne można kupić
> we Wrocławiu ?

Każdego roku kupuję przy ul.Curie Skłodowskiej, w drogerii(sic!) vis a vis klinik
pozdrawiam
Ewa

Pytanie
dieta dla sercowcow - prośba o przepisy na potrawy z jarzyn
kolejność
placki (pancakes?)
Maliny, poziomki.