efekt zylakow - problemy skorne?

1. Data: 2005-12-08 22:57:21

Temat: efekt zylakow - problemy skorne?
Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Moja mama problem z zylakami ma od dawna.
Rozni lekarze po kolei dlugo twierdzili ze to nie sa zylaki, gdy w koncu
ktorys przyznal ze i owszem - zylaki - juz podobno nie da sie z tym nic
zrobic, w kazdym razie operacje/zabiegi usuwania podobno nie wchodza w gre
z powodu choroby serca.

Zylaki sa naprawde nieladne, ostatnio od byle stukniecia robia jej sie
bolace i nie chcace sie goic rany. Ale to podobno przy zylakach normalne.

Teraz od chyba +- miesiaca mama ma silna i bardzo swedzaca wysypke. Glownie
na nogach, ale wystepuje na calym ciele, byla rowniez na twarzy ale stamtad
dosc szybko zeszla i nie wraca.

Byla mama u dermatologa, ktory dal skierowanie na testy alergiczne (drżymy
zeby nie bylo alergii na leki ktore mama musi brac), ale jednoczesnie pani
doktor powiedziala ze to moze byc od zylakow. Zanim te testy mama zrobi i
wyniki dotra do lekarza troche czasu minie. Tymczasem: czy ktos z Was moze
wie, czy faktycznie od zylakow moze sie zrobic cos takiego?

--
Tia, Sabina

2. Data: 2005-12-09 18:16:17

Temat: Odp: efekt zylakow - problemy skorne?
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zylaki to wg medycyny naturalnej zaburzenia odporności. Alergia, to
potwierdza, bo jest tego objawem. Trzeba wykonać testy na obciązenia
toksyczne, w tym alergeny ui oczyścić organizm.
Robi się to w kilku miastach w Polsce.Gdzie mieszkasz ?
NLD
Użytkownik Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:z...@4...net...

3. Data: 2005-12-09 18:45:46

Temat: Re: Odp: efekt zylakow - problemy skorne?
Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Dec 2005 19:16:17 +0100, nasze zdrowie napisał(a):

> [...]
> toksyczne, w tym alergeny ui oczyścić organizm.
> Robi się to w kilku miastach w Polsce.Gdzie mieszkasz ?

Mama mieszka w Grudziadzu - kujawsko-pomorskie.

--
Sabina

hematologia
Wytycznych Resuscytacji Krążeniowo-Oddechowej 2005
Zmiany w Wytycznych 2005 - otwarte zebranie...
Re: Co to za krem dynamiczny dr. Nona?
Wady wrodzone