endoproteza

1. Data: 2002-02-27 19:19:03

Temat: endoproteza
Od: "Ewa" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zonie wszczepiono endoproteze biodra. Okazalo sie operowana noga jest
dluzsza o jakies 2 cm. Bardzo sie tym martwimy. Jutro bede rozmawial z
lekarzem, ale bardzo mi zalezy na waszej opinii.
Jakie ma konsekwencje krotsza noga? Czy nie odbije sie to na kregoslupie np?

Piotr

2. Data: 2002-03-01 09:12:12

Temat: Odp: endoproteza
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewyrównana długość kończyn rzeczywiście może odbić się na kręgosłupie w
postaci skoliozy (bocznego skrzywienia kręgosłupa) funkcjonalnej, w
niektórych przypadkach może to doprowadzić do ewentualnej dyskopatii.
Użytkownik Ewa <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> lekarzem, ale bardzo mi zalezy na waszej opinii.
> Jakie ma konsekwencje krotsza noga? Czy nie odbije sie to na kregoslupie

dr Kwasniewski i jego dieta wysokotluszczowa
seminomia - informacje ogolne - szukam
Jak przytyc ?
Blona dziewicza
Bisocard