finansowanie ON Usług seksualnych :>

1. Data: 2004-01-22 12:09:12

Temat: finansowanie ON Usług seksualnych :>
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy jeśli w Polsce byłaby możliwość finansowania wizyt raz w miesiącu
prostytutki ( lub innej wykwalifikowanej pani w tym temacie),

to czy skorzystalibyście z tej formy rehabilitacji ?:))

Pozdro for all

2. Data: 2004-01-22 12:11:15

Temat: Odp: finansowanie ON Usług seksualnych :>
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie chodzilo mi o refundace tych spotkan przez państwo lub inna
instytucje :)
Użytkownik Jacek <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:buoelk$2ak$...@a...news.tpi.pl...

3. Data: 2004-01-22 16:13:36

Temat: Re: finansowanie ON Usług seksualnych :>
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> oczywiscie chodzilo mi o refundace tych spotkan przez państwo lub inna
> instytucje :)

Nie przesadzamy ??

"Ciurlać się zachciało" ;P

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2004-01-22 17:22:32

Od: "Paweł Walak" <p...@a...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule buoelk$2ak$...@a...news.tpi.pl,
niejaki(a): Jacek z adresu <m...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> prostytutki ( lub innej wykwalifikowanej pani w tym temacie),
>
> to czy skorzystalibyście z tej formy rehabilitacji ?:))

Kolego to nie Holandia. U nas taka rzecz nie przejdzie :D.

--
Pawel Walak GG: 2050857;
ICQ: 68842336; p...@i...pl

5. Data: 2004-01-22 17:51:58

Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Thu, 22 Jan 2004 13:09:12 +0100, "Jacek" <m...@o...pl>
napisał:

>Czy je?li w Polsce byłaby możliwo?ć finansowania wizyt raz w miesi?cu
>prostytutki ( lub innej wykwalifikowanej pani w tym temacie),
>
>to czy skorzystaliby?cie z tej formy rehabilitacji ?:))

Musi, zima tęga tego roku!!!!!!!!
Tak sobie myślę, jeżeli wolno, że byłoby to tak jak z masażem, komu
lekarz zaleci ten sie "masuje".
Ja potraktowałbym to jak każdy inny zabieg, gorzej z żonami i mężami
ONych ;)

Zdzisław Sokołowski

6. Data: 2004-01-22 20:42:21

Od: "Ono" <o...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jeśli w Polsce byłaby możliwość finansowania wizyt raz w miesiącu
> prostytutki ( lub innej wykwalifikowanej pani w tym temacie),
>
> to czy skorzystalibyście z tej formy rehabilitacji ?:))

Witaj, w ramach refundacji wystarczy wózek, jakoś od 1995r nie mogę dostukac
się sensownej kwoty ;-(((
Z resztą damy sobie radę, ale trzeba tam jeszcze dotrzeć ;-))))
Na "demobilu" jakoś i tak nie wypada

Ono
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

7. Data: 2004-01-23 05:30:09

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Uwazam ze to kolejna madra rzecz z swiatlego zachodu, ktora do nas
przyjdzie. Tylko mam male ale... czemu mamy sie ograniczac do jednego razu
na miesiac, a nie do trzech razy w ciagu dnia ? przeciez kazdy ma rozne
potrzeby. Ja mam duza spastycznosc i licze ze te 5 razy dziennie moglo by w
zupelnosci zastapic dzienna dawke Baclofenu. Nawet jak mnie zajezdzi to i
tak nie problem - bo to przyjemna smierc. Juz nie moge sie doczekac tych
dobrych zmian... podjesc to se nie podjem bo rete mi okroja, ale za to
chociaz sie wyluzuje :-) i jakos lzej na duszy bedzie. Tylko ze nie starczy
mi czasu na pisanie e-maili na grupe - cholera ... znowu trzeba pojsc na
kompromis ...

pozdrawiam
Arek ;-)

8. Data: 2004-01-23 06:32:30

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf napisał:
> Uwazam ze to kolejna madra rzecz z swiatlego zachodu, ktora do nas

Witam

A mnie przyszło do głowy że takie roszczenia są nie patriotyczne po
pierwsze naraża się NFZ? PFRON? na koszty a te instytucje i tak biedne
ledwie zipią zwłaszcza temu ostatniemu przydałaby się rehabilitacja. Po
drugie Gdzie tu postulat równość wobec prawa. Bo taki kawaler/panna to
byłby dofinansowywany/na, ale taki Mąż/żon już nie za bardzo bo jak tu
ukochanej/ukochanemu wyjaśnić te fakturę vat hmm .... ;-) ja bym się
odrobinę zdenerwował choć spokojny jestem

9. Data: 2004-01-23 10:04:07

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie za wszystkie komentarze :> Moze sie dorobimy takich czasow,
gdzie kazdy bedzie dobrze zarabial i bedzie szesliwy, PFRON I NFZ beda
mialy kase na sprzet i na dziewczynki :>

10. Data: 2004-01-23 20:45:21

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pierwsze naraża się NFZ? PFRON? na koszty a te instytucje i tak biedne
> ledwie zipią zwłaszcza temu ostatniemu przydałaby się rehabilitacja.

No teraz to mnie rozłożyłeś na łopatki :-D ROTFL :D

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Pytanie o samochod sluzbowy i identyfikator
Dzień Babci
Przeprosiny ogólne
Dla zmotoryzowanych !
Obóz nurkowy dla niepełnosprawnych