"kręcenie" nogi

1. Data: 2005-12-08 02:01:15

Temat: "kręcenie" nogi
Od: "Odi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od pewnego czasu mam pewien problem z lewą nogą-"kręci" mnie... Nie wiem jak
opisać to uczucie-ani to bol, ani swiedzenie czy pieczenie...uczucie bardzo
podobne do tego, jakie ma sie po tym, jak noga zdretwieje, a pozniej zaczyna
naplywac do niej krew...mrownienie?

Problem przewaznie pojawia sie przed pojsciem spac. Nie jest wazne, czy ide
spac o 23 czy o 3 nad ranem-klade sie i kilka minut potem zaczyna sie.
"Krecenie" wystepuje zazwyczaj ponizej kolana-czasem na wysokosci łydki a
czasem w okolicy kostki. W kolanie rzadko. Jest to "atak" trwający kilka
sekund (czesto noga sama mi sie ugina) a pozniej powiedzmy pol minuty
spokoju. Prosze o jakąs rade, jak temu zapobiegac...normialnie musialem
wstac teraz do komputra bo nie moge zasnąć.

Kiedys jak bylem dzieckiem mialem spore problemy z "kreceniem" w stawach
kolanowych-czasami nie przesypialem calych nocy. Nie pamietam po czym
dolegliwosi ustąpily ale przez blisko 20 lat mialem spokoj. Teraz objawy
znow sie pojawily-co prawda nie tak silne jaki kiedys ale boje sie, zeby
tego ewentualnie nie zaniedbac i nie doprowadzic do stanu sprzed kilkunastu
lat.

Z gory dziekuje za sugestie i rady,
Pozdrawaim,
Odi

2. Data: 2005-12-09 18:44:39

Temat: Odp: "kręcenie" nogi
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Odi <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dn845l$813$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> znow sie pojawily-co prawda nie tak silne jaki kiedys ale boje sie, zeby
> tego ewentualnie nie zaniedbac i nie doprowadzic do stanu sprzed

twinrix
pytanie nt. leku
[LEKI] - Betaloc ZOK 50 + Isoptin 40.
Szczepienia - WZW B