kret,jak go humanitarnie wyprosić

41. Data: 2000-04-05 10:02:26

Temat: Re: kret,jak go humanitarnie wyprosić
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

O rany!

Moze ja sie tez zadeklaruje: nie truje kretow :-) Ale z przyjemnoscia
przepedzilbym je z trawnika (ktorego w miare ladnego dorobilem sie jakiegos 1000
metrow) na pole (ktorego mam trzydziesci razy tyle. Niech sobie zreszta ryja w
nieuzytkach. A nocami moga przychodzic - ale po powierzchni! - na trawnik i
wyzerac te wszystkie turkucie (BTW: czy zdaza sie trucie turkuciow?) :-)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

42. Data: 2000-04-05 11:13:50

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> krzepliwosc krwi i stworzenia wykrwawiaja sie na smierc w krwotokach
> wewnetrznych, konajac w meczarniach. czy naprawde trzeba to robic???
Jak ci tych sadystów tak zal to podaj co i w jaki sposób przechowuja jako
pokarm na zime.
pozdrawiam, jerz
ps
Wpusccie do odrodu jeza. I problem kretów prawie zniknie.

43. Data: 2000-04-05 11:19:04

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje.
> Ja lubie wszystkie dobrze przyprawione zwierzatka.
> Pozdrawiam Juras
> Kretow jeszcze nie jadlem,bo nikt nie wie jak je przyprawic.
podawalem kiedys przepis, ta przyprawa to piolun najlepiej wsadzony w
kopczyk lub sproszkowany i do dziurki albo 2-3 dniowa gnojóweczka.
Tak przyprawionego raczej juz nie zjesz bo go nie zobaczysz. Ale ostroznie z
piolunem bo szkodzi wszystkiemu co pod, w i na ziemi.
pozdr, jerz.

44. Data: 2000-04-05 11:28:19

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

5-70 cm, kretowisko przeciętne 40-60 m korytarza, ale 150 [200] też się
zdarza.
W glebie lekkiej i wilgotnej jama może być nad powierzchnią gleby.

Pozdrawiam serdecznie jerz

45. Data: 2000-04-05 12:08:33

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Tak przyprawionego raczej juz nie zjesz bo go nie zobaczysz. Ale ostroznie z
>piolunem bo szkodzi wszystkiemu co pod, w i na ziemi.

I pewnie jest gorzki jak piolun.
Juras

46. Data: 2000-04-05 12:16:05

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>W glebie lekkiej i wilgotnej jama może być nad powierzchnią gleby.
>
>Pozdrawiam serdecznie jerz

Wystajaca jama,coz za trening dla wyobrazni.
Pozdrawiam
Juras

47. Data: 2000-04-05 17:36:33

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Cos w tym jest, bo po dobrym piwku i kopce krecie przestaja przeszkadzac. Do
tej pory krety z mojej dzialki skutecznie przeganial nasz jamnik, ale w tym
roku im odpuscil. Jak zobaczyl tyle kretowisk, to chyba zwatpil, ze da im
rade i w ogole ich nie rozkopuje.
Pozdrawiam serdecznie, Wiesia

48. Data: 2000-04-06 05:53:56

Temat: Odp: kret,jak go humanitarnie wyprosić
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami TRZEBA.
Podobnie zdychają szczury w piwnicach, myszy w łapkach na myszy, bakterie
pod pachami, muchy pod łapkami, komary na karkach, mszyce na kwiatkach,
gronkowce na migdałkach, antylopy w paszczach itd. Niech miłośnicy
"wszystkich" zwierząd o tym też pamiętają.

--
Ko#mnie?

49. Data: 2000-04-06 06:23:27

Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze wiekszosc srodkow przeciw kretom nie dziala w ten
> sposob. W tej chwili chyba najpopularniejsze sa substancje zapachowe
> _odstarszajace_ krety. Tak samo _odstraszaja_ urzadzenia elektroniczne,
> butelki na patykach itp. metody.

Metoda jest tylko jedna. Jakieś dwa lata temu, może mniej, w
"Muratorze"(mogę poszukać) była opisana cała "droga przez mękę" jaką przebył
Krzysztof Dałkszewicz, walcząc z kretynem na działce. Gdy już ostatecznie
zdesperowany, zrezygnowany i przegrany, wyjeżdżał do domu, postanowił
zostawić kartkę dla żony, z następującą treścią:"Kochanie, w tej walce
pozostał mi tylko dynamit" Gdy wrócił za tydzień, zobaczył inną kartkę z
treścią" WYGRAŁEŚ! Od jutra się wyprowadzam. Podpisano: KRET"

--
Ko#mnie?
--
Stanisław Lem "Cyberiada"

50. Data: 2000-04-06 07:11:00

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba tez pamietac o tym, ze wspomniane antylopy gina bo sa w lancuchu
pokarmowym. Lew, krokodyl, hiena i inne drapiezniki zabija zeby przezyc i
wykarmic rodzine. Co do bakterii to ich smierc pod pachami jest naturalna.
Zyja, rozwijaja sie i umieraja. Inne swinstwo typu gronkowce, muchy,
szczury, komary sa nosicielami chorob lub je wywoluja, wiec naturalnym jest
obruch obrony przed nimi.
Krety natomiast nie sa szkodliwe bezposrednio dla nas, nie zabijamy ich po
to aby je zjesc, tylko dlatego, ze nam przeszkadzaja, a to jest roznica. O
tym tez trzeba pamietac.
Czy jak zobaczysz szczura nad jeziorem to chcesz go zabic. Nie, bo Ci nie
przeszkadza. W piwnicy boisz sie o swoja spizarnie (to tylko przyklad, wiec
prosze nie komentowac) lub cokolwiek innego. Nie chce nikogo urazic, ale
normalni ludzie nie zabijaja bez powodu, bo zabijanie jest naturalnym
odruchem obronnym, i tu mamy przewage nad zwierzetami i nazwalismy sie
istotami rozumnymi.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Ko#mnie? <S...@G...com.pl> w wiadomości do grup