Re: kret,jak go humanitarnie wyprosić

From: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: kret,jak go humanitarnie wyprosić
Date: Wed, 05 Apr 2000 12:02:26 +0200

O rany!

Moze ja sie tez zadeklaruje: nie truje kretow :-) Ale z przyjemnoscia
przepedzilbym je z trawnika (ktorego w miare ladnego dorobilem sie jakiegos 1000
metrow) na pole (ktorego mam trzydziesci razy tyle. Niech sobie zreszta ryja w
nieuzytkach. A nocami moga przychodzic - ale po powierzchni! - na trawnik i
wyzerac te wszystkie turkucie (BTW: czy zdaza sie trucie turkuciow?) :-)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit