krosno - mam :-)))))

1. Data: 2003-08-11 08:25:38

Temat: krosno - mam :-)))))
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie - chcę się podzielić moją radością. W zeszłym tygodniu dziękowałam
Wam za mnóstwo inspirujących postów - czytałam, oglądałam , myślałam i
wymyśliła,. A moje ślubne szczęście wyjątkowo szybko zrobiło:-))) Krosno jest
z drewna bukowego, ma ramką regulowaną do szerokości kanwy 70 ! cm.Wysokość
obrazka do min jakbym chciała to nawet 5 cm . Całe krosno ma podwójną
regulację (coś jak połczenie regulacji tych na jednej nodze i krosna Danusi)Ma
gdzie przymocować lampkę i inne ustrojstwa i do tego jest na kółeczkach:-)).
Mówie Wam sama jestem zaskoczona jak fajnie wyszło:-)))
Ale naopowiadałam ale po prostu bardzo się cieszę. Ciekawe jak to wpłynie na
"robótkowanie"
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-08-11 09:26:03

Temat: Re: krosno - mam :-)))))
Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wystukała:

> [...]
> gdzie przymocować lampkę i inne ustrojstwa i do tego jest na kółeczkach:-)).

Hm. Na kółeczkach? Może być średni pomysł jeśli kółeczka nie mają
blokady... :)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-08-11 09:54:00

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kółeczka mają :-))) blokadę a są potrzebne bo to nie jest bardzo leciutkie a
tak to sobie grzecznie może jeżdzić za mną po domku.

Ania wwa

Ps jakby ktoś chciał to mam zdjęcia

1. Data: 2003-08-11 09:57:51

Od: "" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O rany, ja barcdzo proszę :)))
Karina

1. Data: 2003-08-11 10:03:03

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:

> Ps jakby ktoś chciał to mam zdjęcia

Pewnie że by chciał ;)
Pozdrawiam
Julita (pod w-wą ;) )

1. Data: 2003-08-11 10:16:08

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:

> Ps jakby ktoś chciał to mam zdjęcia

Ja rowniez poprosze o zdjecia :-)
Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2003-08-11 13:17:42

Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, ja też po proszę zdjęcie!!!!

Pozdrawiam,

ZosiaN - Alienora (Warszawa)

1. Data: 2003-08-11 14:33:03

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć ,koniecznie zrób zdjęcie jak możesz i podeślij je na którąś z
zaprzyjaźnionych stron bo chętnie obejżymy
pozdrowienia
--
Kasia (Rzeszów)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-08-11 15:36:20

Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie za późno,to ja też zdjęcia poproszę.Właśnie zamówiłam samą ramę to
mi się przyda zdjęcie podstawy i mocowanie.Dzięki.
Ada

1. Data: 2003-08-11 16:45:56

Temat: Re: krosno - mam :-))))) informacja dodatkowa
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie dziewczynki powiedzialam Tomkowi (mój małżonek),że tak dużo z Was
jest takim ustrojstwem zaciekawione i zapytałam żartem, czy nie potraktowałby
mojego krosna jako prototypu i zrobił jeszcze dla kogoś, a on odpowiedział
wcale nie żartem, że nauczył się na "Żoninym" a teraz już by wiedział jak i
jakby ktoś chciał to za 400 zł może wykonać:-)))
Tak,że jak ktoś by chciał to niech da znać.
Ania Wwa

Ps zaczęłam testować - wyszywa się b.fajnie :-)))

Warszawa-spotkanie - kiedy?
rubensowskie kształty
szydelko-biezniki,obrusy
do Julii/Rosjanka/