[inne] Jarmark Dominkanski

1. Data: 2003-08-11 09:57:34

Temat: [inne] Jarmark Dominkanski
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z Grupowiczek byla moze ? Mnie niestety wczorajsze plany nie
pozwolily na wskoczenie i tam. Mama byla na poczatku, ale nic z takich
typowych 'naszych' robotek nie widziala. Z reszta tez nie wszedzie
prawdopodobnie dotarla....
Jakie sa Wasze wrazenia z tegorocznego ???

Pozdrawiam
Asia - zaciekawiona (eh... wczoraj z dojechac do w kierunku poludniowym z
kierunku gdanskeigo, to bylo ! :-((( niecale 150 km, ktore mam do domu
jechalam niecale 3 h !)

1. Data: 2003-08-11 11:15:10

Temat: Re: [inne] Jarmark Dominkanski
Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa wrote:
> [...]
> poludniowym z kierunku gdanskeigo, to bylo ! :-((( niecale 150 km,
> ktore mam do domu jechalam niecale 3 h !)

Byłam jako oglądająca.
I zauważyłam, że ręcznie robione serwety i inne rękodzieło
wzbudzały małe zainteresowanie, przynajmniej wtedy kiedy ja byłam.
A były panie z serwetami haftowanymi wzorami kaszubskimi, serwetami
szydełkowymi, pani z patchworkowymi poduszkami i ludzikami do
powieszenia na ścianę, ale miała ich tak dużo, że robiło wrażenie,
że nic nie sprzedała.
Były ręcznie malowane jedwabie, piękne anioły i aniołki z drewna
i wiele innych ręcznie robionych rzeczy, ale nie było krzyżykowych
obrazków.
Żałuję, że nie wzięłam aparatu i nie zrobiłam zdjęć,
ale na drugi rok się poprawię.

Pozdrawiam z Gdańska
tes

1. Data: 2003-08-11 19:57:45

Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrazków.
> Żałuję, że nie wzięłam aparatu i nie zrobiłam zdjęć,

Ja widzialam "krzyzyki" na "pchlim targu", ale b. male i wykonane grubymi
nicmi.
Slowem nic ciekawego w tej sprawie.
Pozdrowienia
Ola