książki o ogrodnictwie

51. Data: 2003-09-22 16:41:58

Temat: Re: książki o ogrodnictwie
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Do Łącka.

Masz rację. Ale do Łącka też mi nie po drodze :-)

Przy okazji: cieszę się, że nie masz problemów z pliterkami :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Mietek ze wsi Maniowy
Często pasł w polu krowy,

52. Data: 2003-09-22 16:59:43

Temat: Re: ksi?żki o ogrodnictwie
Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 22 Sep 2003 15:52:00 +0200, "Janusz Czapski"
<j...@t...pl> pisał(a):

> A zachowjże mości Zabłocki staropolską elegancję. Czy juz caly świat musi
> wiedzieć, ze Inka chleje???

no Czapski! niech no się znowu na odwyku spotkamy, popamiętasz...
ani rączkami ani jęzorem więcej machać nie będziesz, pożegnaj się
:))
pozdr.
Iwona

53. Data: 2003-09-22 17:00:37

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

22 Sep 2003 18:40:57 +0200, Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> pisał(a):

> Ech, i co ja mam teraz zrobić? Chyba się urżnę z rozpaczy... :)

chodź stąd Grzesiu, co tak sam będziesz pił :)

:-*
Inka

54. Data: 2003-09-22 17:03:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Sapijaszko <i...@s...net> writes:

> chodź stąd Grzesiu, co tak sam będziesz pił :)

Ano, chodźmy, tam gdzieś jeszcze łódka Bols została... :-)

:-*,
G.
--
Młodzieniec z wysepki Madera,
Zapragnął raz rżnąć dromadera,

55. Data: 2003-09-22 17:52:52

Temat: Odp: ksi?żki o ogrodnictwie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Sapijaszko <i...@s...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:p...@4...com..
.
> [...]

no Czapski! niech no się znowu na odwyku spotkamy, popamiętasz...
ani rączkami ani jęzorem więcej machać nie będziesz, pożegnaj się

To ja Cię w obronę przed oszczercami biorę, a Ty niewdzięczna groźbami
miotasz?
Pozdrawiam :-)
Janusz

56. Data: 2003-09-22 18:31:40

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> Ano, chodźmy, tam gdzieś jeszcze łódka Bols została... :-)
>
> :-*,
> G.

No to idę z Wami, toż to ja tą Śliwowicę wydobyłem do użytku na stacji
benzynowej w Łącku i oczywiście nie tylko.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

57. Data: 2003-09-22 18:50:55

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> Ano, chodźmy, tam gdzieś jeszcze łódka Bols została... :-)
>
> :-*,
> G.

Poczekajcie az przyjade z taka malinowka, jaka sobie Inka wymarzyla. Juz cos
wypatrzylem Rote Gruetze sie nazywa. Moja Siostra sie tym zapija,
szczegolnie jak w szkole trafi na LPRowska kulezanke.

Irek

58. Data: 2003-09-22 18:57:13

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> :))
>
> To ja Cię w obronę przed oszczercami biorę, a Ty niewdzięczna groźbami

Inka, jak chcesz, to ja Imc Czapskiego zapije na smierc. Tej bimbrowatej
malinowki przywioze antalek i na przymute wezme. Ach, ta centralna Polska,
taka nieokrzesana. U nas na Wolyniu cos takiego byloby nie do pomyslenia.

Irek

59. Data: 2003-09-22 19:42:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inka, jak chcesz, to ja Imc Czapskiego zapije na smierc. Tej bimbrowatej
> malinowki przywioze antalek i na przymute wezme.

Antałek ? Taka ilość zakonserwuje na wieki wieków:-)))

> Irek

Pozdrawia boletus

60. Data: 2003-09-22 19:47:24

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bknhee$i17$01$...@n...t-online.com...

> [...]
> taka nieokrzesana. U nas na Wolyniu cos takiego byloby nie do pomyslenia.

Wiem, wiem, że u Was obrona czci niewieściej przed oszczercami za coś
dziwnego uchodzi...
Niestety.
Pozdrawiam :-))))))))
Janusz

:-)))))
klon czerwony, platan, wierzba "rosochata"
Czy leszczyna turecka wyrosnie z nasion?
Winnice Francji
Winnice Francji