kuchnia japońska lub chińska

1. Data: 2003-05-08 13:29:59

Temat: kuchnia japońska lub chińska
Od: "Yrsa" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie jakies fajne przepisy? Bo ja i mój Łukaszek jesteśmy bardzo
zafascynowani Japonią i ja bym mu z chęcią takie cos dobrego zrobiła. Tylko
nic z surową rybą bo on nie lubi i ja tez nie bardzo. ;P

Pozdrawiam

Yrsa&Patelnia ;)

1. Data: 2003-05-08 17:09:52

Temat: Odp: kuchnia japońska lub chińska
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Tylko
> nic z surową rybą bo on nie lubi i ja tez nie bardzo. ;P

Witaj!
Skoro nie lubisz surowej ryby to moze z surowego jajka zakopanego na 2 lata
w ziemi lub moze z.....psiego miesa ,albo zzzzzz weza...?
Sory za zart ale tak na prawde to kuchnie wschodnie skladaja sie wylacznie z
warzyw i ruzu.Czemu...?Ze wzgledu na cene.Wszelkiego rodzaju "mieska" sa
tylko skromnymi dodatkami.Mam taka jedna potrawkie(przepis)
chinska z dodatkiem mieska w rodzaju poledwica cieleca lub piersi indyka
(chociaz nie wiem czy indyk to po chinsku). Gdyby Ciebie interesowalo to
daj znac i zmusze sie podania przepisu chociaz juz kilka razy go podawalem

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2003-05-09 07:25:58

Temat: Re: kuchnia japońska lub chińska
Od: "Yrsa" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> daj znac i zmusze sie podania przepisu chociaz juz kilka razy go podawalem

No to chyba jestem zmuszona Ciebie poprosić o ten przepis. Nie szkodzi że z
indykiem, ważne żeby miało orintalny smak i żeby było po prostu samczne :)

Bardzo proszę o przesłanie mi przepisu. :))))) I z góry dziękuję...

Yrsa&Patelnia

1. Data: 2003-05-09 09:18:23

Od: "Aneta@" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yrsa" <y...@i...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo proszę o przesłanie mi przepisu. :))))) I z góry dziękuję...
>
> Yrsa&Patelnia

Ja też bardzo poproszę.

Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2003-05-09 13:00:39

Temat: Re: Odp: kuchnia japońska lub chińska
Od: maruda <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stanislaw napisał:

> [...]
> daj znac i zmusze sie podania przepisu chociaz juz kilka razy go podawalem

Raczej nie mogę się z Tobą zgodzić. Kuchnia chińska ma mnóstwo, naprawdę
mnóstwo przepisów mięsnych. Zazwyczaj problem jest w tym, że trafiające
na nasz rynek książki traktujące o chińskich kulinariach preferują
potrawy bezmięsne. Najczęściej jest spowodowane widzimisię wydawnictw,
przekonanych, że tak jest najlepiej. Co do gatunków mięs, to praktycznie
wszystkie. Kuchnia japońską z kuchnią chińską trudno porównać. Termin
kuchnie wschodnie może być mylący. Kuchnie tajska lub malajska są
zdecydowanie różne.

Co jest z boczkiem?
licytacja - warzywka po ile?
Kombiwar - obsługa