lipcowa galeryjka

41. Data: 2003-07-22 10:58:19

Temat: Re: lipcowa galeryjka
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bfj2pa$qdk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 33)
> Rety! Jest tego tyle że nie dam rady obejrzec w pracy:):):)
> Pozdrav.Rene

Osiem godzin nie wystarczy?:))

Pozdrawia boletus

42. Data: 2003-07-22 11:59:58

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osiem godzin nie wystarczy?:))
No nie za bardzo - bo jeszcze oprócz oglądania trzeba trochę
popracować:):):)
Pozdrav.Rene

43. Data: 2003-07-22 12:37:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bfj2pa$qdk$1@nemesis.news.tpi.pl Rene
<r...@i...pl> napisał(a):

> Rety! Jest tego tyle że nie dam rady obejrzec w pracy:):):)

Hejka. A mnie się wydaje, że można galeryjkę dokładnie obejrzeć w 15
minut. Na pierwszym zdjęciu kliknąć, żeby uzyskać powiększenie. Następnie
klikać na strzałkę "w prawo" i kolejne zdjątka będą się ukazywać już w
powiększeniu. :-)
Pozdrawiam duszno i gorąco Ja...cki

44. Data: 2003-07-22 13:23:26

Od: "atuina1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Zawiesiłem trochę zdjątek kwitnących właśnie różnych kwiatków.

I tak najpiekniejszym 'kwiatuszkiem" jest Gwidonek i jego jezorek :-))
pozdrowienia, A`Tuina (wielbicielka jamnikow od swoich niepamietnych czasow
:-))

45. Data: 2003-07-23 01:04:04

Temat: Odp: lipcowa galeryjka
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> pózniej
>

> Oczywiście! Jest pierwszy na liście!:))

:-)))))))))
Jakoś trudno w to uwierzyć, że boletus 123 to nie boletus nasz troll
jedyny:-))))))

Ja boletusa?, a co to za przyjemność?
Ja to chciałbym sobowtórować Elvisa, no co najmniej Majkela Dżeksona, albo
G. Busha.
:-)))
Zresztą popatrzyłem i widzę, że to nie moje godziny nadawania , raczej
godziny nadawania zaoceaniczne, wakacyjna nuda i ta matematyczna precyzja w
podrabianiu tych boletusowych głodnych kawałków o niczym.... Trafiłem?:-)))

Ale dzięki za podpowiedź - zrobię sobie boletusa 13:-)))))))
Będziesz miał boleti jazdę!:-)))

:-)))Pozdrawiam
p...@r...pl

46. Data: 2003-07-23 01:04:37

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfgr6n$27t$...@a...news.tpi.pl...

> Daję głowę,że to nie Dirko. Boletus2,3,4 jest cieniasem,
> fe,fe-nie lubię go-fe,fe.

A w lustrze też się nie lubisz?
:-)))))

To jak w tym kawale:
Patrzy facet w lustro, dotyka twarzy, raz i drugi przeciera oczy ze
zdumienia...
Z wnętrza domu dobiega kobiecy głos: "Marian, Maaarian".
A facet: "O cholera, to jednak jestem ja".

Pozdrawia
p...@r...pl

47. Data: 2003-08-04 16:12:27

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
> Zagadkowo wyglada to, że ktoś podszywa się pod Boletusa, w kręgu
> podejrzanych znalazłeś się Ty, uszestnik forum z 'Gór Jodłowych", Tadka
też
> bym nie wykluczał, a może jakaś kobieta???.
> T.Kasia lubi żartować:-)

Ciepło , ciepło ... (:-)))

Pozdrówki - Jagoda

48. Data: 2003-08-04 16:25:30