Co z lampa?

1. Data: 2003-07-19 21:56:36

Temat: Co z lampa?
Od: "Blaszak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Gdzie w Warszawie mozna kupic najtaniej
lampe ultrafioletowa zabijajaca glony?
Czy taka lampa wszystko zalatwia, czy trzeba
takze kupic filtr? Jesli tak, gdzie i za ile
daloby sie je kupic?

Dzieki wielkie za pomoc :)

--
Blaszak
b...@g...pl

2. Data: 2003-07-20 00:02:54

Temat: Re: Co z lampa?
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blaszak <b...@o...pl> wrote:
> [...]
> lampe ultrafioletowa zabijajaca glony?
> Czy taka lampa wszystko zalatwia, czy trzeba
> takze kupic filtr? Jesli tak, gdzie i za ile

Ho, ho! Widzę, że rybki idą do solarium!
Moon

3. Data: 2003-07-20 00:18:47

Od: "Blaszak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <r...@w...pl> wrote in message

> Ho, ho! Widzę, że rybki idą do solarium!
> Moon

Panie Kierowniku, ja serio pytam!!!

4. Data: 2003-07-20 00:26:55

Od: "Ralff" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze Heissner, Gardena ma lampy oraz filtry z taka lampa w srodku w
ofercie. Najlepiej kupic filtr z lampa w srodku. Koszt zalezny od wielkosci
oczka i wydajnosci pompy. Sa tez srodki "w proszku". Pytaj w OBI, Castorama.
Pozdr.
Ralff
r...@s...WYTNIJ_TO.pl

5. Data: 2003-07-26 03:35:24

Od: Tony Halik <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Filtry mozna kupic w sklepach z rzeczami do ogrodow. W Castoramie
kupilem najtaniej pomle aquaela. Nie jest super firma ale tanio.
Beczka Tetry w markecie ogrodniczym. Lampa UV (koszt 50zl) samorobka.
Dziala i sprawuje sie swietnie. Gdyby nie ona glon by wrocil po
niecalym tygodniu.
Kolanka, rury, zawroki tak zeby wszystko bylo podreczne, wynioslo mnie
to wszystko ok 800 zl. Pobieranie wody do filtra z dwoch miesc. Wylot
na kaskade. W filtrze dodatkowa deszczownia z rurek PCV. 3 dni zabawy
i staw wyglada teraz pieknie. Widac dno i piasek na nim. Tylko rybki
wyploszone, bo nie maja gdzie teraz chowac :) Ciagle nad nimi stoje i
podgladam :)

Ps. 800 zl kosztuje porzadna pompa lub sam filtr. Lepiej poslkadac to
z roznych elementow. Filtr kosztowal mnie 200. Mysle, ze samemy
zrobiloby sie za 50-100 zl to samo.

Pozdrawiam Tony Halik
mail/tlen: t...@t...pl
gg: 1323305
ftp: kontakt na prv

6. Data: 2003-07-26 15:03:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> wyploszone, bo nie maja gdzie teraz chowac :) Ciagle nad nimi stoje i
> podgladam :)
hehe
a jak w koncu sie "nasycisz" i odejdziesz
to przyjda koty i tez sie nasyca...
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2003-07-26 20:51:24

Od: Tony Halik <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Jul 2003 17:03:54 +0200, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
wrote:

>hehe
>a jak w koncu sie "nasycisz" i odejdziesz
> [...]

Niestety od dnia jak tylko je wpuscilem to juz mnie koty odwiedzily i
zlapaly 3 szt. Nie to co by sobie podjesc, ale chyba dla zabawy ,bo
wylapuja i wyrzucaja :( Dalej z dnia na dzien rybki sa coraz bardziej
pokiereszowane :(
Czas wziac strzelbe i zapolowac :)

Pozdrawiam Tony Halik
mail/tlen: t...@t...pl
gg: 1323305
ftp: kontakt na prv

8. Data: 2003-07-26 22:20:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zlapaly 3 szt. Nie to co by sobie podjesc, ale chyba dla zabawy ,bo
> wylapuja i wyrzucaja :( Dalej z dnia na dzien rybki sa coraz bardziej
hehe
kolejny przyklad teorii
ze lepiej niewiedziec(niewidziec)
i byc szczesliwy ( z posiadania rybek)
niz wiedziec (widziec)
i byc smutny
:)
> Czas wziac strzelbe i zapolowac :)
hehe
ciezka sprawa trafic takiego kota z wiatrowki z odleglosci
a z bliska raczej sie Tobie nie uda go podejsc
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

szczepienie drzew i krzewów