gdzie kupic rosliny ?

1. Data: 2003-07-19 07:15:34

Temat: gdzie kupic rosliny ?
Od: Kwarez <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Stalem sie posiadaczem pieknej dzialeczki pozamiastrem, ktorawlasnie
urzadzam :).
Mam w zwiazku z tym pytanie - gdzie w okolicy
Gdanska/Koscierzyny/Starogardu Gdanskiego kupic tanio i dobrze :)
rosliny, interesuja mnie przede wszystkim krzewy, nasiona roslin
jednorocznych, ciekawe drzewka lisciaste. Dobrze by bylo, zeby w takim
punkcie potrafili doradzic (pewnie nie mozna miec wszystkiego).

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam

Arek

2. Data: 2003-07-19 07:34:01

Temat: Re: gdzie kupic rosliny ?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Kwarez <k...@p...fm> writes:

Co prawda nie doradzę, gdzie w Gdańsku sprzedają, ale:

> [...] (pewnie nie mozna miec wszystkiego).

Ale należy się starać :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien młody myśliwy z Korsyki
Z gołym chujem poluje na dziki.

3. Data: 2003-07-19 07:41:17

Od: Kwarez <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-19 09:34, Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Ale należy się starać :)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
Pewnie , ze trzeba. Ostatnio kupowalem trawe w centrali nasiennej w
Starogardzie i grzecznie chcialem popytac sprzedajacego Pana o kilka
interesujacych mnie spraw, na wiekszosc pytan uslyszalem "nie wiem", ale
za to cena trawy byla (jak dla mnie) niezla :)

Pozdrawiam

Arek

4. Data: 2003-07-19 12:04:09

Temat: Odp: gdzie kupic rosliny ?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kwarez <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...4pr.pl...
> [...]

> interesujacych mnie spraw, na wiekszosc pytan uslyszalem "nie wiem", ale
> za to cena trawy byla (jak dla mnie) niezla :)

Polecam szkółkę Starogardzie Gd.,na ul. Lubichowskiej (może troche
przekręciłam nazwę). Ceny niewygórowane, wybór duży, czy doradzą nie wiem,
bo o nic sie nie pytałam, ale obsługa jest miła. :-)

Pozdrawiam,
Kaśka, która w ww szkółce była dwie godziny temu i powróciła z łupami :-))

5. Data: 2003-07-19 12:26:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Kaśka, która w ww szkółce była dwie godziny temu i powróciła z łupami
:-))

A co było?

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Ile Ty masz powierzchni do zagospodarowania, bo mi umknęło?

6. Data: 2003-07-19 12:33:52

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bfbdlv$4dr$...@n...news.tpi.pl...

> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> A co było?

Duzo było, jeszcze kilka razy trzeba będzie tam jechać. Dzisiaj kupilismy:
Gleditsia triacanthos 'Rubylace'
Alnus glutinosa 'Imperialis' (duża jest i kosztowała tylko 35 zł)
Juniperus communis 'Horstman'
Heuchera 'Ring of Fire'
No i wąz, tylko nazwy nie pamiętali, własnie szukam w Googlach ma lekko,
białoobrzeżone listki, chyba kiedyś zdjęcie było w 'Kwietniku'

.

> P.S. Ile Ty masz powierzchni do zagospodarowania, bo mi umknęło?
Nie ruszone jest tak z 20 arów, pozostałe 26 powoli sie zagospodarowuje :-)
Jeszcze kilkanascie drzew sie zmieści.

--
Pozdrawiam, Kaśka

7. Data: 2003-07-19 22:03:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam,
> Kaśka, która w ww szkółce była dwie godziny temu i powróciła z łupami
:-))

Kasiu dlaczego jesteś taka zachłanna?:)

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-07-19 22:13:52

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfcf8o$lre$...@n...news.tpi.pl...
> :-))
>
> Kasiu dlaczego jesteś taka zachłanna?:)

A wiesz, że od dłuższego czasu to samo pytanie sobie zadaję. Na razie nie
potrafię udzielić odpowiedzi. :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

9. Data: 2003-07-19 22:25:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiesz, że od dłuższego czasu to samo pytanie sobie zadaję. Na razie nie
> potrafię udzielić odpowiedzi. :-)
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

Na tych 20 arach leżących odłogiem posiej oziminę
we wrześniu:))

Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-07-19 22:34:38

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfcghd$nre$...@a...news.tpi.pl...

> Na tych 20 arach leżących odłogiem posiej oziminę
> we wrześniu:))

A co ja potem z tą oziminą zrobię?
--
Pozdrawiam, Kaśka