masc na tradzik

1. Data: 2003-03-24 10:48:51

Temat: masc na tradzik
Od: "grzegorz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
jaki jest obecnie na rynku skuteczny srodek glownie chodzi mi o masc masc
na tradzik(skora podatna na przettluszczanie)
G.

1. Data: 2003-03-24 12:42:12

Temat: Re: masc na tradzik
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"grzegorz" <s...@s...pl> wrote in message news:b5mons$10q$1@news.onet.pl...
> czesc
> jaki jest obecnie na rynku skuteczny srodek glownie chodzi mi o masc masc
> na tradzik(skora podatna na przettluszczanie)

Benzacne. W aptece za 5 zl. Stosowac na noc. Dzialanie na mnie wielokrotnie
przetestowane, skutecznosc udowodniona :)
K.
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-24 12:43:26

Temat: Odp: masc na tradzik
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg mnie najlepszy na rynku produkt na te sprawy to Normaderm Vichy - jest
cala seria, ja kiedys mialam krem w niewielkiej pionowej tubce, naprawde
dobry! Poza tym fajne sa okragle naklejki z tej serii na pojedyncze
wypryski - zakladasz je na noc i ladnie wszystko wysuszaja. Polecam:))
Pozdrawiam
kroofka

Użytkownik grzegorz <s...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5mons$10q$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-03-24 14:07:22

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroofka <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5muc1$ogd$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> dobry! Poza tym fajne sa okragle naklejki z tej serii na pojedyncze
> wypryski - zakladasz je na noc i ladnie wszystko wysuszaja.

Miałam kiedys te plasterki na pojedyncze wypryki.
Jak dla mnie zero efektów.

1. Data: 2003-03-24 16:08:27

Temat: Re: Odp: masc na tradzik
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:
> [...]
> dobry! Poza tym fajne sa okragle naklejki z tej serii na pojedyncze
> wypryski - zakladasz je na noc i ladnie wszystko wysuszaja. Polecam:))

A ja polecam tonik z tej samej serii z dopiskiem express dla mlodej
skory z problemami :)
Jest swietny. Nie wysusza, nawilza, chroni, a jednak likwiduje wypryski.
Ale nie widzialam go w zadnej aptece :(

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-24 21:59:54

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik kroofka <k...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b5muc1$ogd$...@n...news.tpi.pl...
> Miałam kiedys te plasterki na pojedyncze wypryki.
> Jak dla mnie zero efektów.

Potwierdzam twoją opinię, też żadnych efektów po tych "naklejkach" nie
zauważyłam. Niby ekspresowo miały zniknąć wypryski.

Anka

1. Data: 2003-03-24 23:09:13

Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie ladnie sie wyprysk wysuszyl i rano byl prawie niewidoczny:))
K.
Użytkownik Anka <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5nvb5$7j8$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-03-26 09:30:27

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Benzacne. W aptece za 5 zl. Stosowac na noc. Dzialanie na mnie
wielokrotnie
> przetestowane, skutecznosc udowodniona :)

No ale on jest na receptę:-(

1. Data: 2003-03-26 09:32:21

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale on jest na receptę:-(

Wcale nie jest :)

Dominika

1. Data: 2003-03-26 09:37:11

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropa" <k...@w...pl> wrote in message
> No ale on jest na receptę:-(

Alez skad! Skad ten pomysl! ;) Pierwsze slysze :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

serdecznie witam
krem cynamonowy!
pare waznych pytan - prosze o pomoc i rady...
jaki krem na zmarszczki?
Podklad Vipery - chwale