pare waznych pytan - prosze o pomoc i rady...

1. Data: 2003-03-24 09:27:18

Temat: pare waznych pytan - prosze o pomoc i rady...
Od: " Jasia" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede bardzo wdzieczna za pomoc w kwestiach:
1. Jak usunac prosaki w okolicy oczu?? Znajoma kosmetyczxka twierdzi, ze nie
mozna.
2.Najlepszy krem antycellulitowy (slyszalam ze Tanita jest swietny, a tani)
3. Czy sa jakies dobre strony na necie dot. makijazu i wizazu??? Strona
wizaz.pl odpada - chodzi mi o jakies instrukcje krok po kroku, jak wykonac
makijaz, jak dobrac "swoje" kolory... ale nie ogolne! Moze byc w jez.
angielskim!
4. Dobra strona na necie dot. manicure - dokladne info, i w ogole..
Prosze - pomozcie!

1. Data: 2003-03-24 09:34:43

Temat: Re: pare waznych pytan - prosze o pomoc i rady...
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jasia" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
> wizaz.pl odpada - chodzi mi o jakies instrukcje krok po kroku, jak wykonac
> makijaz, jak dobrac "swoje" kolory... ale nie ogolne! Moze byc w jez.

www.tylkodlaciebie.pl czy cos w ten desen :) Bardzo dokladne informacje co,
jak i dla kogo :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-24 09:40:50

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> 3. Czy sa jakies dobre strony na necie dot. makijazu i wizazu??? Strona
> wizaz.pl odpada - chodzi mi o jakies instrukcje krok po kroku, jak wykonac
> makijaz

http://www.tylkodlaciebie.pl/index_makijaz_2.phtml

Hanuś

1. Data: 2003-03-25 19:51:07

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2.Najlepszy krem antycellulitowy (slyszalam ze Tanita jest swietny, a
tani)
Każdy będzie dobry, jeśli będziesz się długo masować podczas jego aplikacji
i połączysz kremowanie z dietą i sportem. Z kremów o obiecującym składzie i
przystępnych cenowo najlepsze są chyba rodukty firmy Norel.

jaki krem na zmarszczki?
Podklad Vipery - chwale
Synergie Fresh Garniera
YR salon - czy warto?