Synergie Fresh Garniera

1. Data: 2003-03-24 07:59:33

Temat: Synergie Fresh Garniera
Od: "Zuza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos wie co sie dzieje z ta seria? Coraz trudniej mi znalezc krem z tej
serii, a innych produktow wogole nie moga namierzyc. Czyzby rezygnowali z
tej serii?
pzdr Zuza

1. Data: 2003-03-24 16:45:52

Temat: Re: Synergie Fresh Garniera
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tej
> serii, a innych produktow wogole nie moga namierzyc. Czyzby rezygnowali z

Ach, to byly moje ukochane kosmetyki niestety przerobili je na Garnier
Swieza skora potanialy ale tez sie pogorszyly. Mnie zel uczulil wiec juz nic
wiecej nie kupilam, ale moj brat uzywa i jest ok.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-04-05 14:04:47

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kluseczka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tez szukalam tej seri , bo kiedys uzywalam i mi pasowala , ale nie ma
> nigdzie. szkoda, kupie innej firmy....

Jest, jest... zmieniła się tylko nazwa i cena...
Teraz znajdziesz tą serię pod nazwą GARNIER CZYSTA SKÓRA. O dziwo cena jest
niższa niz kiedys...
________
sheba 19

1. Data: 2003-04-05 20:08:06

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poprawka, synergie Fresh to teraz garnier świeża skóra, czysta to co
innego.

Pzrepraszam, rzeczywiście się pomyliłam. Thz za poprawkę :). A GARNIER
czysta skóra to dawny synergie pure.
________
sheba 19

1. Data: 2003-04-06 13:38:32

Temat: Odp: Synergie Fresh Garniera
Od: "kluseczka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez szukalam tej seri , bo kiedys uzywalam i mi pasowala , ale nie ma
nigdzie. szkoda, kupie innej firmy....
Pozdrowienia
Użytkownik Zuza <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5mdro$3vk$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-04-06 15:43:36

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba20" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sheba 19

Poprawka, synergie Fresh to teraz garnier świeża skóra, czysta to co innego.
A poza tym, poza nazwą, opakowaniem i ceną zmieniła się niestety jakość.
Pisałam już o tym ze dwa razy. Uwielbiałam kiedyś te kosmetyki, a w nowej
wersji mnie uczuliły, i z tego co pamiętam, to nie tylko mnie. A ja nie
uważałam się nigdy za alergiczkę czy osobę z wrażliwszą cerą niż inni.
Pozdrawiam.
Maga

1. Data: 2003-04-07 13:15:53

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> Poprawka, synergie Fresh to teraz garnier świeża skóra, czysta to co innego.
> A poza tym, poza nazwą, opakowaniem i ceną zmieniła się niestety jakość.

A to ciekawe, bo u mnie w sklepie jak zawsze stoi m.in. krem synergie
fresh firmy Garnier :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-07 14:02:11

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka"
> A to ciekawe, bo u mnie w sklepie jak zawsze stoi m.in. krem synergie
> fresh firmy Garnier :)
Czyli stare zapasy :-)
Asia

1. Data: 2003-04-07 14:06:04

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

> Czyli stare zapasy :-)

Moze i stare, ale data waznosci jeszcze dluga :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-07 14:28:44

Od: "Ondraszek" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja widziałam i garnier czysta skóra (ok. 14 zł)
i garnier fresh (ok 22) zmienili troszkę opakowanie
kupiła ten drugi, dla cery mieszanej

Ondraszek
GG 237039

YR salon - czy warto?
krem cynamonowy!!! zbędny tłuszczyk!!!
laser na włos...
gdzie wizażystka i kosmetyczka w Gdańsku?
cynamon kontra cellulitis