migrena

11. Data: 2002-12-18 20:02:11

Temat: Re: migrena
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:atq3uu$p5d$1@news.onet.pl...
> Witam.
>
> Mam strasznš migrenę. Ból głowy uniemożliwia mi robienie czegokolwiek. Czy
> jest na to rada?

tak, leki przeciwmigrenowe, tzn nie stosowane profilaktycznie ale w czasie
ataku (imigran, zomig)zapisywane przez lekarza.
iwon(k)a

12. Data: 2002-12-18 20:12:46

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Mam straszną migrenę. Ból głowy uniemożliwia mi robienie czegokolwiek. Czy
> jest na to rada?

A kto powiedział,że masz migrenę.Migrena jest to określona jednostka
chorobowa.Przyczyn bóli głowy jest dużo,najszęściej są to bóle głowy
naczynioruchowe,zresztą bardzo częste w czasie ciąży.Rzceczywiście
przyjmowanie wszelkich leków powinnaś uzgodnić z lekarzem,najbezpieczniejszy
jest paracetamol,ale w większości nie skutkuje.Do zróżnicowania przyczyny
bólu radziłbym udać się do neurologa.
P.S

13. Data: 2002-12-18 20:48:42

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naczynioruchowe,zresztą bardzo częste w czasie ciąży.Rzceczywiście
> przyjmowanie wszelkich leków powinnaś uzgodnić z lekarzem,

Tu się zgodzę, że stosowanie jakiegokolwiek leku powinno się konsultować z
lekarzem.

najbezpieczniejszy
> jest paracetamol,ale w większości nie skutkuje.

I to mówi lekarz?
O ile pisze to ta sama osoba co na temat Bicomu?
Żaden lek nie jest lekiem bezpiecznym!!!! Nawet paracetamol, czy leki
homeopatyczne!!!

Do zróżnicowania przyczyny
> bólu radziłbym udać się do neurologa.
> P.S

No proszę. Lekarz alergolog znający się na bólu głowy. Niezłe:)))

m.

14. Data: 2002-12-18 21:17:24

Temat: Odp: migrena
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam u lekarza, który stwierdził migrenę. Mam ją od kilku lat. Czasami
staję na głowie żeby coś z nią zrobić i nic nie pomaga przez pare dni.

Anna S.

15. Data: 2002-12-18 22:29:34

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziarka" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> O ile pisze to ta sama osoba co na temat Bicomu?
> Żaden lek nie jest lekiem bezpiecznym!!!! Nawet paracetamol, czy leki

Droga Pani

Radzę dobrze czytać posty.Nie napisałem że Paracetamol jest bezpieczny tylko
najbezpieczniejszy a to duża różnica.Oczywiście najlepiej unikać leków w
ogóle i stosować metody naturalne,sprawdzone,naszych,babć i prababć.No i
oczywiście Bicom.

> Do zróżnicowania przyczyny
>
> No proszę. Lekarz alergolog znający się na bólu głowy. Niezłe:)))

Dla wiadomości lekarz alergolog żeby tym alergologiem się stać musi zdać I i
II stopień z chorób wewnętrznych.Zapewne Pani nie orientuje się co do
materiału obejmującego te specjalizację,ale ja ze swojej strony informuje,że
bóle głowy(ich diagnostyka różnicowa) znajdują sie w każdym podręczniku
interny.Pani do tej pory wydawało się pewnie że lekarz alergolog robi tylko
testy skórne bo na niczym innym się nie zna.Myślę ,że udało mi się Panią
ztego błędu wyprowadzić.

16. Data: 2002-12-19 08:26:20

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziarka wrote:

> [...]
> O ile pisze to ta sama osoba co na temat Bicomu?
> Żaden lek nie jest lekiem bezpiecznym!!!! Nawet paracetamol, czy leki

Leki homeopatyczne są równie niebezpieczne, co kranówka.

> Do zróżnicowania przyczyny
> No proszę. Lekarz alergolog znający się na bólu głowy. Niezłe:)))

A mój mąż - też lekarz - to się nawet na psach zna i zepsutą spłuczkę
potrafi naprawić. Mówię Ci, lekarze to sprytne bestie :-))) A na bólu głowy
to się znają lepiej od niejednego pacjenta :-))))

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

17. Data: 2002-12-19 08:46:12

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Pani
>
> Radzę dobrze czytać posty.Nie napisałem że Paracetamol jest bezpieczny
tylko
> najbezpieczniejszy a to duża różnica.

Drogi Panie!
Ku Pańskiemu rozczarowaniu umiem czytać:)

Oczywiście najlepiej unikać leków w
> ogóle i stosować metody naturalne,sprawdzone,naszych,babć i prababć.No i
> oczywiście Bicom.

A kto mówi, o tym aby leków wogóle ne brać???
Widzę, że jest Pan doktor troszkę złośliwy.
Nie ładnie tak przed świętami:(
Czy ja napisałam, że ktoś ma stosować babcine metody???
Choć przyznam, że nie które z nich są nadal skuteczne i niektórzy lekarze,
proponują je swoim pacjentom.
Taka ciekawostka. Ja od dziecka nie nawidziłam brać lekarstwa. syropki
jeszcze jakoś przechodziły mi przez gardło, jednak jak miałam wziąść
tabletkę, to pół kamienicy mnie słyszało:) I tak mam do dziś. Choć teraz z
tym lepiej, bo biorę leki na tarczycę, i będę je brała do końca życia.
Jednak wszelkich innych leków unikam i biorę bardzo żadko. No chyba, że
złapie mnie grypa i powali temperaturą 39stopni.

> Dla wiadomości lekarz alergolog żeby tym alergologiem się stać musi zdać I
> II stopień z chorób wewnętrznych.

To nawet dziecko w przedszkolu pewnie wie, że aby zostać jakimkolwiek
lekarzem najpierw przechodzi się do pewnego momentu ten sam etap nauki a
później szkoli w wybranej przez siebie albo i innych specjalizacji.

> [...]
informuje,że
> bóle głowy(ich diagnostyka różnicowa) znajdują sie w każdym podręczniku

Tak w miarę się oriętuję co znajduje się w takim podręczniku, choć lekarzem
nie jestem.
Czytałam troszkę tego u znajomych.
Tak z ciekawości.

Pani do tej pory wydawało się pewnie że lekarz alergolog robi tylko
> testy skórne bo na niczym innym się nie zna.Myślę ,że udało mi się Panią
> ztego błędu wyprowadzić.

czasami to ja się zastanawiam czy ci wszyscy lekarze są tak dobrzy jak
mówią, czy tylko chodzi o mydlenie oczu pacjentom, bo tacy też żyją w Pana
środowisku.
Nie powiem bo praca lekarza nie jest ani łatwa ani przyjemna, ale taki
lekarz mógłby być odrobinę milszy do swoich pacjentów. prawda?
Od razu lepiej się żyje.

Podrawiam
Magda

18. Data: 2002-12-19 09:11:41

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłam u lekarza, który stwierdził migrenę. Mam ją od kilku lat.
> Czasami staję na głowie żeby coś z nią zrobić i nic nie pomaga przez
> pare dni.

A moze to od tego stawania na głowie? ;) <-- sorki :)
Akurat teraz nie mam ulotki
z imigranu i nie wiem co jest tam napisane o braniu tego leku w okresie
ciąży. Kochani migrenowcy zerknijcie w ulotkę! Jeśli piszą, że można
to idź do swojego lekarza i się skonsultuj. Jeśli niestety nie,
to przynajmniej będziesz miała "coś" na okres po ciąży i po karmieniu.
--
Pozdrowienia i życzenia zdrowia
Mel.

19. Data: 2002-12-19 09:29:33

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

melaine wrote:

> [...]
> to idź do swojego lekarza i się skonsultuj. Jeśli niestety nie,
> to przynajmniej będziesz miała "coś" na okres po ciąży i po karmieniu.

Okres ciąży i karmienia piersią :
Brak jest odpowiednich badań u człowieka. Stosowanie leku u kobiet
ciężarnych powinno być ograniczone do przypadków, gdy oczekiwana korzyść
dla matki przewyższa potencjalne ryzyko dla płodu. (Kategoria stosowania
leku w okresie ciąży C.)

20. Data: 2002-12-19 11:25:21

Od: "Wandalka" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciężarnych powinno być ograniczone do przypadków, gdy oczekiwana korzyść
> dla matki przewyższa potencjalne ryzyko dla płodu. (Kategoria stosowania

Wzięłam jedną tabletkę Imigranu 100mg jak byłam w ciąży (jeszcze o tym nie
wiedziałam). Dziecko urodziło się zdrowe.
Ale nie traktujcie tego jako zachęty do łykania.

Wandalka

RTG pluc
Sprzedam radiowizjograf i autoklaw
gdzie Bicom w Krakowie