na czerwono

1. Data: 2003-06-15 17:33:30

Temat: na czerwono
Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam straszna ochotę wypróbować czerwoną konutrówkę do oczu albo na przykład
cienie...
używałyście kiedys takich kolorków?
macie jakieś sprawdzoe? tylko nie bardzo drogie ;)) jakieś pierre rene albo
cos, bo nie wiem, jak będę w tym wyglądać i nie chcę wydawać fortuny.
mam czarne włosy, brązowe oczy i ciemną ich oprawę , w miarę ciemną
karnację, ładnie mi w czerwonym kolorku, czerwonych paznokciach, tylko nie
czerwonej szmince ;))
poprosze o sugestie jakoweś ;)
dzięki
Karola

1. Data: 2003-06-15 18:56:15

Temat: Odp: na czerwono
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> używałyście kiedys takich kolorków?

Ja kiedyś tez zapragnelam czerwieni na oczach;P zakupiłam tani cień, chyba
nel...? taki mieszany - czemne bordo z czerwonym o ile pamietam... upaćkałam
tym oczy i...wyglądałam jakby mi ktoś je porządnie obił :( niestety...to nie
dla mnie. cień leży gdzieś w torbie z nieużywanymi
mety
i:

no, ale ja jestem blondynka z jasna cera i jasnymi oczami ;))) może na Tobie
to lepiej bedzie wygladac. Zwlaszcza wieczorową porą:)
kroofka

1. Data: 2003-06-15 19:35:07

Temat: Re: na czerwono
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Karolina W wrote:

> [...]
> macie jakieś sprawdzoe? tylko nie bardzo drogie ;)) jakieś pierre rene albo
> cos, bo nie wiem, jak będę w tym wyglądać i nie chcę wydawać fortuny.

Do sprobowania mozesz zrobic cos takiego jak ja, gdy przebieralam sie za
gejsze - konturowka do ust i ciemny roz zamiast cieni, oba tanio
dostepne :) Nie powinno bardzo podraznic - ja uzywalam bodajze Avonu i
nic mi nie bylo, a wrazliwo-alergiczna jestem bardzo.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-15 19:59:05

Od: "Dagmara" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina W" <c...@w...pl> wrote in message
> [...]
> dzięki
> Karola
>
> aby uzyskac efekt czerwonych powiek postanowiłam uzyc farby do
ciała....wyszło fantastycznie.....jakby cien był naniesiony na mokro...super
kolor,intensywny...i nawet dosyc trwały.
czerwone cienie to bardzo zadki i drogi luksus....ładne czerony kolorek
mozna znalesc w lini kosmetykow markowych.,a farbka jest tania......

Pozdrawiam..:)

1. Data: 2003-06-15 20:24:17

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak wyprobujesz to opisz
tez sie nosze z tym zamiarem
bo mam duzo czerownych rzeczy i nei wiem jak sie malowac
srebrno metalowa kreska staje sie nudna, a cienie szare mam tylko polyskowe
i nie moge trafic na takie idealnie matowe [nie moge odzalowac tych co mi
zginely]
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-15 20:36:39

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dagmara wrote:

> czerwone cienie to bardzo zadki i drogi luksus....

uhm. inglot kosztuje jakies 10 zl, dostepny jest w co drugiej drogerii w
Polsce. czerwonego akurat nie mam, ale ogolnie firme polecam.

xx.

1. Data: 2003-06-15 20:54:46

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uhm. inglot kosztuje jakies 10 zl, dostepny jest w co drugiej drogerii w
> Polsce. czerwonego akurat nie mam, ale ogolnie firme polecam.

a istnieje w ogóle czerwony cień inglota?? bo jak tak, to jesteśmy w domu
;))

1. Data: 2003-06-15 20:57:24

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina W wrote:

>a istnieje w ogóle czerwony cień inglota?? bo jak tak, to jesteśmy w domu
>;))

Istnieje, bo mam. Lekko opalizujący.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-06-15 21:11:38

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:

> Istnieje, bo mam. Lekko opalizujący.

matowy tez, bo prawie kupilam, ale sie opamietalam.

xx.

1. Data: 2003-06-15 22:09:40

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> mam straszna ochotę wypróbować czerwoną konutrówkę do oczu albo na
przykład
> cienie...
> używałyście kiedys takich kolorków?

Uzywam i lubie takie kolorki :) Teraz akurat wykanczam cienie Gosha -taki
ciemny roz wpadajacy w czerwien, nie wiem, czy ma czyste czerwienie, ale
wydaje mi sie ze Pupa robi takie kolorki...Zawsze tez mozesz sprobowac z
rozem, zamiast cieni. Wydaje mi sie ze przy twojej karnacji i oprawie oczu
ta czerwien bedzie pasowala :)

Łupież i wypadanie włosów a spinanie tychże?
Farba do wlosow(jasny blond)
podkład lasting performance
VANISH co to jest?
Pytanko;)