nadżerka

1. Data: 2001-11-16 13:57:51

Temat: nadżerka
Od: "j" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Chciałabym zapytać o nadżerkę. Mam takową i leczyłam już jakimiś globulkami.
Nic nie pomogło. Czy to bardzo groźne, jak się to leczy i czy wypalanie
boli?
Jak długo goi się ranka?
Czy można odbywać stosunki, jeśli jest nadżerka i jak długo należy
wstrzymywać się od współżycia po wypalaniu nadżerki???

Z góry dziękuję.
j.

2. Data: 2001-11-16 15:13:16

Temat: Odp: nadżerka
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jedną miałam wyleczoną ale opatrunkami miejscowymi z lekiem
ale obecnie mam druga i kilka miesiecy zwlekam z zabiegiem
wypalanka to radykalna metoda ale teraz chyba odchodzi się od niej na rzecz
zamrożenia
jedno i drugie mi sie nie podoba ale coś trzeba zrobić
gosia S.
Użytkownik j <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t362c$em4$...@m...hoga.pl...
> [...]
> Czy można odbywać stosunki, jeśli jest nadżerka i jak długo należy
> wstrzymywać się od współżycia po wypalaniu nadżerki???

Herba Studio
do wszystkich chorych i obolalych
Te glupie przeziebienia!
Jaki procent wódki do kitu
Choroby dyskwalifikujace z odbycia służby wojskowej