nadzienie do nalesnikow

1. Data: 2001-06-26 17:17:34

Temat: nadzienie do nalesnikow
Od: "matthias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam smacznego (nieslodkiego!) nadzienia do nalesnikow.

matthias

1. Data: 2001-06-26 18:11:17

Temat: Re: nadzienie do nalesnikow
Od: <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam smacznego (nieslodkiego!) nadzienia do nalesnikow.
>
> matthias

Najprostsze to biały ser zmiksowany z surowym jajkiem i cukrem waniliowym. Ja
uwielbiam naleśniki z nisko słodzonymi konfiturami made in sklep czyli
gotowymi, np. Materne.

asiek23 (o wiecznie pustym brzuszku)

1. Data: 2001-06-26 19:06:08

Temat: Odp: nadzienie do nalesnikow
Od: "matthias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslalem raczej o czym bardziej podobnym do nadzienia w pasztecikach lub
krokietach.
Ostatnio zrobilem cos z posiekanej kielbasy, cebuli i czarnych oliwek
Masz jakis ciekawszy pomysl?

matthias

1. Data: 2001-06-26 19:17:52

Od: "Przemo P" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
In article <9hamfn$kl8$1@news.onet.pl>, "matthias" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
> krokietach.
> Ostatnio zrobilem cos z posiekanej kielbasy, cebuli i czarnych oliwek

Nie wiem czy ciekawszy, ale ja bardzo lubie nadzienie z pieczarek smazonych
z cebula. Przypomina mi to w smaku dawne bulki z pieczarkami, ale do rzeczy:

dwie cebule kroje w kostke i smaze na oleju az sie zeszkli, do niej dorzucam
okolo kilograma pieczarek pokrojonych w cwiartki i smaze tak dlugo, az
wyparuje sok i pieczarki zaczynaja brazowiec, nastepnie sole, pieprze i
paprykuje czerwona slodka papryka i jeszcze chwile na ogniu trzymam.

Pzdr

Przemo

1. Data: 2001-06-26 19:23:30

Od: <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslalem raczej o czym bardziej podobnym do nadzienia w pasztecikach lub
> krokietach.
> Ostatnio zrobilem cos z posiekanej kielbasy, cebuli i czarnych oliwek
> Masz jakis ciekawszy pomysl?

Ech, widzisz, my baby czasem na łatwiznę idziemy... nie pomyślałam w ogóle o
naleśnikach nie na słodko. Jadłam przepyszne naleśniki, ale z mąki gryczanej po
wiejsku. W środku była pokrojona w kostki kiełbasa, posiekana cebula, pieczarki
i żółty ser z ziołami, dosyć ostro przyprawione, a na naleśniku było jajko
sadzone. Idąc tym tokiem naleśnikowania można do środka właściwie wszystko
wrzucić... polecam np. mięso mielone w sosie bolońskim lub Napoli. Sos może być
gotowy, ale trzeba do niego dodać cebulkę, pieczarki i zioła i trochę mąki,
żeby zgęstniał i żeby się nie wylewał. Ja mięsa nie jem więc zamiast mielonego
mogą być mielone sojowe.

asiek23 (o wiecznie pustym brzuszku)

1. Data: 2001-06-26 20:40:58

Od: Joanna Komorowska <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

matthias wrote:

> Szukam smacznego (nieslodkiego!) nadzienia do nalesnikow.

Oto moje ulubione wariacje na temat naleśników:
1. szpinak+czosnek+ser żółty
2. pieczarki+cebulka+zioła prowansalskie+ew. też serek żółty
3. fasolka (z puszki)+mięsko mielone (siekane)+pomidory (z puchy)+papryka+cebulka
4. pierś z kurczaka (pokrojona w paski)+groszek+kornisznki+curry

Smacznego
Joanna Komorowska

mailto:j...@w...pl

1. Data: 2001-06-26 20:52:40

Od: "Ewa" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Matthias (dlaczego 2 "t" ?)

du thon a l'huile + un peu d'échalotte + un brin de piment et puis... plouf,
dans la crepe !
= rozmiazdzony tunczyk w oleju + troche cebulki + troche tej bardzo ostrej
papryczki... i do nalesnika !

--
Niesz !
9hag44$fat$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-06-27 05:31:17

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik matthias <m...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9hag44$fat$...@n...onet.pl...
> Szukam smacznego (nieslodkiego!) nadzienia do nalesnikow.

Ser cammembert i słodka żurawina lub borówki (łyżeczka),
można też dodać orzechy włoskie.
Kasza gryczana , połączona ze zmielonym białym serem i
rumianą cebulką podostrzona solidną porcją pieprzu.
Szpinak i ser feta a to wszystko zapieczone pod beszamelem w
żaroodppornym naczyniu.
..... i to by było na tyle.
AgataW.

1. Data: 2001-06-27 06:52:41

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> rozmiazdzony tunczyk w oleju + troche cebulki + troche tej bardzo ostrej
> papryczki... i do nalesnika !

O Jezu.....
dobrze ze nie sledzia....

Ewuniu, a co z tym pisemnym?

--
Amicalement
Paul Urstein

1. Data: 2001-06-27 07:44:19

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

tuńczyk w sosie własnym +starty zółty ser + bazylia + sól i pieprz biały -
zawinąć, odsmażyć na chrupko = PYCHA!!!!
kachna

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rumianą cebulką podostrzona solidną porcją pieprzu.
> Szpinak i ser feta a to wszystko zapieczone pod beszamelem w

Chlodnik wisniowy
Kołobrzeg
Re: Odp: Spotkanie w Gdansku (bylo: do Wladka Losia)
pesto&rokpol
Sałatki bez majonezu