nie krzyczec - makaron z truskawkami

1. Data: 2002-06-11 08:11:58

Temat: nie krzyczec - makaron z truskawkami
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przelecialam wszystkie subjecty jakie mi sie otworzyly, w google zagladac
nie umiem. Domyslam sie ze przepis jest prosty jak barszcz, ale nie wiem jak
to przygotowac. Czy jakas dobra duszyczka ulituje sie i wklei mi link?
Asia

1. Data: 2002-06-11 08:12:59

Temat: Re: nie krzyczec - makaron z truskawkami
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> to przygotowac. Czy jakas dobra duszyczka ulituje sie i wklei mi link?

Po prosty zesmażasz truskawki z odrobiną cukru (znaczy do smaku) i polewasz
tym makaron. Możesz też posypać serem białym drobno pokruszonym, polać
śmietaną itp. To żadna filozofia... No chyba, ze jest jakiś przepis z
filozofią...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-06-11 08:28:05

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> to przygotowac. Czy jakas dobra duszyczka ulituje sie i wklei mi link?

Ja robie truskawki na surowo: tylko je kroje, ciapciam w kawałki, zasypuje
cukrem i juz.
Dzieciarnia moja zazera sie nastepujacym zestawem: makaron, na to
rozdrobniony bialy serek, na to truskawki, a na to smietana.
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2002-06-11 08:28:49

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> to przygotowac. Czy jakas dobra duszyczka ulituje sie i wklei mi link?

Ja robię tak, że truskawki miażdżę z cukrem - nie miksuję, żeby były większe
kawałki, mieszam ze śmietanką i polewam tym makaron lub ryż....

Aga

P.S. A w google zagląda się tak:
http://groups.google.com.pl/groups?q=makaron%2Btrusk
awki&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=
pl

1. Data: 2002-06-11 08:32:19

Temat: Odp: nie krzyczec - makaron z truskawkami
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ae4bjb$pd6$...@n...onet.pl...

> [...]
> tym makaron. Możesz też posypać serem białym drobno pokruszonym, polać
> śmietaną itp. To żadna filozofia... No chyba, ze jest jakiś przepis z

I o to mi chodzilo. Wielkie podzieki. A te truskaweczki zesmazyc na maselku?
Asia

1. Data: 2002-06-11 08:34:36

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polewasz

> I o to mi chodzilo. Wielkie podzieki. A te truskaweczki zesmazyc na

Można podlać łyżką wody, ale można nawet nie podlewać, bo i tak płuczesz,
więc są wilgotne po myciu... Ale pomysł z rozciapcianiem widelcem też jest
dobry - wtedy jedzonko ma smak świeżych truskawek.
Makaron powinien być ciepły - nie gorący jeśli polewasz śmietaną, żeby się
śmietana nie zważyła.

1. Data: 2002-06-11 08:41:15

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agusiek <A...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae4c8n$lb9$...@n...tpi.pl..

> Ja robię tak, że truskawki miażdżę z cukrem - nie miksuję, żeby były
większe
> kawałki, mieszam ze śmietanką i polewam tym makaron lub ryż....

A jaki rodzaj makaronu jest najlepszy?

> P.S. A w google zagląda się tak:

http://groups.google.com.pl/groups?q=makaron%2Btrusk
awki&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=
> pl

:-)))))))) Juz wsadzam do ulubionych.

Asia

1. Data: 2002-06-11 08:50:01

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.com.pl/groups?q=makaron%2Btrusk
awki&ie=UTF8&oe=UTF8&hl=

> :-)))))))) Juz wsadzam do ulubionych.

To wsadź sobie tylko http://groups.google.com.pl/, a w ogóle to ten link mi
się złamał, więc jak chcesz zniego skorzystać to musisz dopisać to "pl"
które tam na dole wisi....

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-06-11 09:16:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Jun 2002 10:12:59 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>tym makaron. Możesz też posypać serem białym drobno pokruszonym, polać
>śmietaną itp. To żadna filozofia... No chyba, ze jest jakiś przepis z

ja zrobilam luksusowo - zrobilam budyn a la sos waniliowy (nasze
budynie sa mniej gumiaste i bardziej sosowe), wkroilam truskawki,
pomieszalam i tym wykwintnym sosem polalam makaron...sos byl
rozowy , moja ordzina na to tylko popatrzylam a ja pozarlam cala
mruczac jak kotek, co to smietanke ukradl. ich strata, ja mialam
deser a oni nie. w szczegolnosci , ze wlasciciwa kolacja byla
dosc postna

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-11 15:57:05

Od: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy makaron to oczywiscie domowej roboty.

pozdrawiam,

Slav

brokuly
wesoly kurczak :))