Dzem truskawkowy

1. Data: 2002-06-10 15:47:13

Temat: Dzem truskawkowy
Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie sie naraze za takie glupie pytania, ale uczciwie przekopalam
ostatnieposty, na wiecej nie mam czasu, przekopalam ksiazki i co tam
zaryzykuje :-) Gotuje mi sie wlasnie dzem z truskawek. Przez ostanie pare
lat robilam z Zelfixem, ale w tym roku chcialam naturalnie. Wiem, ze ma sie
to gotowac do zgestnienia i zeby kropla tezala na talerzyku, ale napiszcie,
ile to moze trwac, bo juz sie czas jakis gotuje i na razie zrobil sie nawet
rzadszy. Kiedys robilam, mam nawet sloiczek w spizarence, ale nie pamietam.
Dzieki :-)
Sylwia

1. Data: 2002-06-12 08:57:59

Temat: Re: Dzem truskawkowy
Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

Ja dzem truskawkowy bede robila w tym tygodniu i z dodatkiem
"dzemisku" Delekty. Calkiem fajna rzecz.W zeszlym roku z tymze
dodatkiem zrobilam dzem czeresniowy (czeresnie wypestkowac i
zeby nie byly cale to dodatkowo przekrajam na pol), dzem
sliwkowy (tutaj koncowka do miksowania pod koniec gotowania
wszystko prosto w garze miksuje, zeby nie bylo calych skorek),
jak mam chec to robie jeszcze dzem kiwi-winogrona (troszke
kwaskowaty wychodzi - kiwi mam wlasne ogrodowe dostaniete od
mamy z ogrodu).
A jak robie i mam za duzo czasu to robie dzemik naturalny tak:
truskawki zasypuje na noc cukrem w stosunku 2:1( owoce:cukier) i
pozniej gotuje na malym gazie przez 2-3 dni redukujac powstajacy
sok. Goracydzem laduje do sloiczkow i do spizarni. Nie odwracam
do gory nogami.

Marychna
Pozdrawiam Marychna
Elk, Mazury

Mamy dla ciebie pamiatke z Mundialu! >>> http://link.interia.pl/f15e8

1. Data: 2002-06-13 16:30:51

Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Marychna" <c...@i...pl> zapodala:
[...]

Dziekuje bardzo za odpowiedz Tobie i tym wszystkim, ktorzy radzili na priva
:-) Wykorzystalam wszystkie rady i dzisiaj dzem wyladuje juz w sloiczkach.
Szczegolne podziekowania dla Magdy Bassett za szczegolowy i smaczny przepis
na dzemik. Czekam na ladne truskawki i zrobie. :-)
Sylwia

1. Data: 2002-06-17 04:44:40

Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

A czy ja moge prosic przepis na dzemik od Magdy Bassett.
Oczywiscie jesli nie jest tajemnica.
Zapomnialam dodac ze do dzemu sliwkowego daje dodatkowo
roztarte gozdziki.
Pozdrawiam Marychna
Elk, Mazury

INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f15ed