noszenie rajstop

1. Data: 2004-01-13 15:49:27

Temat: noszenie rajstop
Od: "Marcin" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie czy chodzenie w rajstopach lub pończochach jest niewygodne ??
Moja druga połowa twierdzi ze czuje się w rajstopach jak w śpiochach i
zakłada je tylko okazyjnie :(
Pytam bo bardszo lubie jak ma na sobie ten fajny "wynalazek" i bardzo lubie
oglągać jej nóżki w rajsopach
Wiele pań nosi je na codzień ... czy to naprawde niewygodne ?

1. Data: 2004-01-13 15:56:24

Temat: Re: noszenie rajstop
Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wiele pań nosi je na codzień ... czy to naprawde niewygodne ?

Wcale.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-01-13 15:58:38

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee wrote:

>Wcale.

A dla mnie tak :P

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-13 16:08:50

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lubie
> oglągać jej nóżki w rajsopach
> Wiele pań nosi je na codzień ... czy to naprawde niewygodne ?

a osobiscie nie cierpie rajstop :)
ponczochy moga byc zwlaszcza te samonosne, ale rajstopy powoduja ze czuje
sie jak ubzewlasnowolniona :))))))

pozdr

1. Data: 2004-01-13 16:11:23

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <m...@m...pl> napisał(a):
> a osobiscie nie cierpie rajstop :)
> ponczochy moga byc zwlaszcza te samonosne, ale
rajstopy
> powoduja ze czuje sie jak ubzewlasnowolniona :))))))

To majtek tez nie powinnaś lubić ;)))
Nina

1. Data: 2004-01-13 16:24:51

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> [...]
> lubie oglągać jej nóżki w rajsopach
> Wiele pań nosi je na codzień ... czy to naprawde niewygodne ?

Zalezy jakie...Jak sa za ciasne to na pewno :) Ja nosze dla urody i dla
zdrowia ( w zimie pod spodnie - moze to nie jest szczyt komfortu, ale
przynajmniej ani ja nie choruje, ani moj pecherz) :-)
Ponczochy rzadko - tylko "od wielkiego dzwonu", ale polecam (tzn. dla
drugiej polowy :-))

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl

1. Data: 2004-01-13 16:25:31

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> rajstopy
>
> To majtek tez nie powinnaś lubić ;)))
> Nina

A co ma piernik do wiatraka?

Ponczochy ok. rajstopy koszmar!

Izis_

1. Data: 2004-01-13 16:27:10

Od: "Małgorzata Ziętek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wiele pań nosi je na codzień ... czy to naprawde niewygodne ?

Rajstopy noszę od przypadku do przypadku, ale pończochy, w szczególnosci
samonośne to inna para kaloszy. Ja w pończochach wprost uwielbiam chodzić.
Warunek jest tylko taki, że muszą był ładne, takie jak lubię.

1. Data: 2004-01-13 16:28:14

Od: "Miśka" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin <x...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> oglągać jej nóżki w rajsopach
> Wiele pań nosi je na codzień ... czy to naprawde niewygodne ?

IMHO jest dość niewygodne. Jak już je zakładam to aż tak bardzo mi to nie
przeszkadza, ale jednak wolę bez. Dlatego błogosławię to, że żyję w klimacie
nie wymagającym noszenia rajstop:))

Miśka

1. Data: 2004-01-13 16:30:00

Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Drogie Panie czy chodzenie w rajstopach lub pończochach jest niewygodne ??
> Moja druga połowa twierdzi ze czuje się w rajstopach jak w śpiochach i

Twoja druga polowa trafnie to okreslila.
Ja rowniez nienawidze chodzic w rajstopach, ale niestety musze -zwlaszcza do
pracy.
Polecam za to poczochy (zwlaszcza samonosne).
Niestety nie w zimie:)

Sylwia

avon- strona internetowa
za ciemna farba-ratunku