nowy cien Avonu

1. Data: 2002-12-04 10:42:06

Temat: nowy cien Avonu
Od: "Kasia Kulpa" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z Was miala juz do czynienia z nowym cieniem w sztyfcie
pielegnujacym triple benefits?

interesuje mnie zwlaszcza, czy jest choc troche trwaly. ma byc nawilzajacy,
odbijac swiatlo, kolorki sa ladne - naturalne (przynajmniej na zdjeciu),
jakby tylko sie trzymal...

-- kasica

1. Data: 2002-12-05 17:00:26

Temat: Re: nowy cien Avonu
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: interesuje mnie zwlaszcza, czy jest choc troche trwaly. ma byc nawilzajacy,
: odbijac swiatlo, kolorki sa ladne - naturalne (przynajmniej na zdjeciu),
: jakby tylko sie trzymal...

no dziewczyny, same "avonistki", co i rusz ktoras chwali avon, i zadna nie
miala tego cuda?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-12-06 18:26:52

Temat: Odp: nowy cien Avonu
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : jakby tylko sie trzymal...
>
> no dziewczyny, same "avonistki", co i rusz ktoras chwali avon, i zadna nie

Mam zakusy na ten cien (Subble bliss fajnie wyglada wedlug mnie), ale kupie
sobie dopiero w styczniu . Moze byc fajny , jak sie wymaze to do razu zdam
relacje co i jak
====
annaM
GG 312718

1. Data: 2002-12-07 13:16:42

Temat: Re: Odp: nowy cien Avonu
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Dec 2002 19:26:52 +0100, AnnaM <t...@p...gazeta.pl> wrote:
: Mam zakusy na ten cien (Subble bliss fajnie wyglada wedlug mnie), ale kupie
: sobie dopiero w styczniu . Moze byc fajny , jak sie wymaze to do razu zdam
: relacje co i jak

dzieki, moze sie do tego czasu wstrzymam z zakupem, a moze nie :) w tym
drugim przypadku to ja bede zdawac relacje :)

kasica

1. Data: 2002-12-08 13:16:05

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
> : Mam zakusy na ten cien (Subble bliss fajnie wyglada wedlug mnie), >

>kochane powiedzcie, w ktorym katalogu one sa, bo ja czekam na nowy i pewnie
dopiero w nim zobacze, jak kupie to tez napisze:)
pa cari

1. Data: 2002-12-08 15:36:06

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cari <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asvgme$mii$...@n...tpi.pl...

> :

> dopiero w nim zobacze, jak kupie to tez napisze:)
> pa cari

Jest w najnowszym , kampania 26/01( albo lace sobie kupie hmmm)
=====
annaM
GG 312718

1. Data: 2002-12-10 21:25:12

Od: "Katrarzyna" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, miałam możliwośc wypróbowania tych nowych cieni (między innymi kolor
"Sutle bliss") - hmmm są one rewelacyjne, robią się grudki po pewnym czasie
kiedy otwieram i zamykam oko (nawet szybciej niz w 1 godzinę), jedyną dobrą
cechą jaką w nim zauważyłam to nawet jak już go nie widać, fajnie się świecą
powieki (jakby musnąć lekkim brokatem). Oczywiście decyzja należy do Ciebie.
Polecam pójść do biura Avon (któregoś okręgu) i wypróbować samej, żeby potem
nie żałować.
Pozdrawiam Kaśka z Gryfina

1. Data: 2002-12-10 23:09:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Dec 2002 22:25:12 +0100, Katrarzyna <k...@i...pl> wrote:
[...]
[...]
tzn. mialas na mysli, ze _nie_ sa rewelacyjne? :)
bu, szkoda. dzieki za ostrzezenie.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

BASIA
Aparat ortodontyczny
MUSZĘ SIĘ POCHWALIĆ!!!!!!