ntg czy krasnale istnieja ?

1. Data: 2003-01-07 21:14:21

Temat: ntg czy krasnale istnieja ?
Od: mariusz <t...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Tak mnie naszlo ostanio na rozmyslania na temat tego malego ludku i mam
pytania do szanownych grupowiczow
1 - czy kransale istnieja
2 - dlaczego maja dlugie brody
3 - czy istnieja "krasnalice" jesli tak to czy tez maja brody ?
4 - jesli ich nie ma to jak "powstaja" krasnale nowe
5 - czy musze sie zglosic do psychologa poniewaz zadaje te pytania w
wieku 29 lat ? - ech prawie 30 .... :)

osoby dobrze poinformowane prosze o pomoc a osoby nerwowe o nie
bluzganie na mnie :)

mariusz

1. Data: 2003-01-07 21:34:17

Temat: Re: ntg czy krasnale istnieja ?
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Jan 2003 22:14:21 +0100, mariusz <t...@g...pl.nospam>
wrote:

>Tak mnie naszlo ostanio na rozmyslania na temat tego malego ludku i mam
>pytania do szanownych grupowiczow
>1 - czy kransale istnieja

Była kiedyś taka duża, kolorowa książka (księga) o krasnalach. Może
ktoś z Grupowiczów posiada namiar do tejże lub nawet ją samą? Tam jest
wszystko, czego potrzebujesz. Nawet mapki z polskimi lasami, gdzie
krasnale żyją.

Pozdrawiam :-)
--
Amnesiac

1. Data: 2003-01-07 21:47:32

Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

> 1 - czy kransale istnieja

W twojej glowie, tak samo jak ufo itp.

> 5 - czy musze sie zglosic do psychologa poniewaz zadaje te pytania w
> wieku 29 lat ? - ech prawie 30 .... :)

Moze jestes oduzony jakimis narkotykami albo jaja sobie robisz.

1. Data: 2003-01-07 22:12:19

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "mariusz" <t...@g...pl.nospam> napisal w wiadomosci
> [...]
> 4 - jesli ich nie ma to jak "powstaja" krasnale nowe
> 5 - czy musze sie zglosic do psychologa poniewaz zadaje te pytania w

Nie wiem, czy to pomoze, ale sluze plyta (jeszcze analogowa) z Sierotka
Marysia i tymi jej krasnoludkami - w razie czego wiesz, gdzie mieszkam ;))
Nie mam jednak pewnosci, czy jest tam cos o tym, skad sie biora. Ale
przesluchac zawsze mozesz ;))
Cos mi sie przypomnialo: dwoje ludzi, dwoje doroslych ludzi, dwoje ludzi
pracujacych na uczelni. Pózny wieczór. Wracaja z pracy. Ona: mam klopoty ze
snem. On: a masz jakis srebrny przedmiot, z którym moglabys spac? - to
powinno pomóc ;))
To chyba ta sama bajka co Twoja? ;)
Dodam, ze do tej pory nie sypiam z zadnym srebrnym przedmiotem ;) W
krasnoludki wierze, w UFO (jak jeden z grupowiczów zechcial zauwazyc) nieco
mniej, ale kto wie... I tylko Swiety Mikolaj do mnie nie przemawia.

Ali

PS. Jeszcze wracajac do wizyty u psychologa - kolega kiedys mnie spytal, czy
jezeli jest napisane, ze Ala ma kota, to powinnam sie zglosic do
specjalisty? Moze tutaj uzyskam odpowiedz ;))

1. Data: 2003-01-07 22:30:22

Od: mariusz <t...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Jeszcze wracajac do wizyty u psychologa - kolega kiedys mnie spytal, czy
> jezeli jest napisane, ze Ala ma kota, to powinnam sie zglosic do
> specjalisty? Moze tutaj uzyskam odpowiedz ;))

To nie takie proste bowiem to zalezy od "kota" i to moze byc :))
1 weterynarz
2 psycholog

;)

mariusz

1. Data: 2003-01-08 01:06:56

Temat: Odp: ntg czy krasnale istnieja ?
Od: "cure" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik mariusz <t...@g...pl.nospam> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisal:avffto$il6$...@n...tpi.pl...
> [...]
> 4 - jesli ich nie ma to jak "powstaja" krasnale nowe
> 5 - czy musze sie zglosic do psychologa poniewaz zadaje te pytania w

Po pierwsze nie krasnale a krasnoludy (Khazadowie lub Naugrimowie). Jak bys
nazwal krasnoluda krasnalem to rozlupal by ci czaszke toporem....

A co do pytan :
1. sam sobie musisz odpowiedzec
2. bo tak zostaly stworzone przez Aulego w ciemnosciach Sródziemia, bez
zgody Iluvatara
3. Kobiety krasnoludów musialy istniec - krasnoludy rozmnazaly sie plciowo a
nie przez paczkowanie.
Niestety kobiety krasnoludów mialy brody co moglo doprowadzic do
wyginiecia tej rasy, poniewaz z powodu malych roznic fizycznych miedzy
obiema plciami dochodzilo do czestych zwiazkow homosexualnych i malego lub
ujemnego wzrostu demograficznego. Do upadku doprowadzilo takze to ze
prowadzone ciagle wojny i zamkniecie klanów a co za tym idzie krzyzowanie
sie ze soba osobnikow blisko spokrewnionych doprowadzilo do degeneracji i
upadku rasy.
4. odp3.
5. tak - zdecydowanie tak - ale ja bylem i nic mi nie pomoglo :)))

Pozdrowienia - Cure

1. Data: 2003-01-08 01:52:41

Od: "Tomasz Kwiecień" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mariusz <t...@g...pl.nospam> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:avffto$il6$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wieku 29 lat ? - ech prawie 30 .... :)
>
> osoby dobrze poinformowane prosze o pomoc a osoby nerwowe o nie

Oczywiscie, ze istnieja - w ludzkiej wyobrazni.
Tak samo jak Leloo Mina Lekatariba Laminatcha Ekbat D Sebat...

Tomasz Kwiecien
http://republika.pl/tkwiecie

1. Data: 2003-01-08 07:55:19

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 - czy kransale istnieja

widzialem kilka w ogródkach

> 2 - dlaczego maja dlugie brody

bo sa leniwe z natury (wbrew stereotypom) i nie chce im sie golic

> 3 - czy istnieja "krasnalice" jesli tak to czy tez maja brody ?

pogielo cie?

> 4 - jesli ich nie ma to jak "powstaja" krasnale nowe

krasnal ex machina

> 5 - czy musze sie zglosic do psychologa poniewaz zadaje te pytania w
> wieku 29 lat ? - ech prawie 30 .... :)

raczej do przedszkola.
tam znajdziesz odpowiedzi na dreczace cie pytania

pzdr
;-))

--
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-08 08:05:46

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze nie krasnale a krasnoludy (Khazadowie lub Naugrimowie). Jak
bys
> nazwal krasnoluda krasnalem to rozlupal by ci czaszke toporem....

Może się mylę, ale: krasnoludy kojarzą mi się raczej z jakimś Władcą
Pierścieni itp., natomiast krasnale z czymś takim niewielkim, w czerwonej
czapeczce, a już na pewno bez topora tudzież innego narzędzia zbrodni. Czy
to w takim razie jest jedno tałatajstwo, czy może dwa różne? Poza tym takie
krasnale ogrodowe - jakoś mi nie wygląda, żeby je robiono na wzór
krasnoludów, o jakich mówisz. Skąd się w takim razie wzięła wizja krasnala
malutkiego, niewinnego, i przede wszystkim tej jego czapki??
Teraz naprawdę mnie to zaintrygowało :)

Ali

1. Data: 2003-01-08 09:57:22

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 5 - czy musze sie zglosic do psychologa poniewaz zadaje te pytania w
> wieku 29 lat ? - ech prawie 30 .... :)

tym sie nie przejmuj, jeszcze nikt nie udowodnil, ze krasnale Nie_Istnieja,
wiec spoko
;)

defric

zycie ?
nie nie nie rozumiesz nie rozumiesz nie rozumiesz rozumiesz
nadpobudliwosc emocjonalna u mezczyzn
Fenomen tworczosci na podstawie wybr. koncepcji czlowieka
Moralny szantaż, czyli mężczyzna i kobieta z dzieckiem.