nadpobudliwosc emocjonalna u mezczyzn

1. Data: 2003-01-07 19:35:37

Temat: nadpobudliwosc emocjonalna u mezczyzn
Od: "Koles" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze byc spowodowana okresem dojzewania? Chodzi mi o np. sklonnosci do
placzu w trakcie ogladania tragicznego filmu.

1. Data: 2003-01-07 19:54:08

Temat: Re: nadpobudliwosc emocjonalna u mezczyzn
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koles" news:avfa61$3eu$1@news.tpi.pl
> Czy moze byc spowodowana okresem dojzewania?

Eee tam.

> Chodzi mi o np. sklonnosci do placzu w trakcie ogladania tragicznego filmu.

To jest normalne zachowanie, które niestety każe się tłumić facetom od
dziecka aby byli twardzielami, a potem kobiety mówią, że mężczyźni są
nieuczuciowi i zimni jak głazy ;)
Mnie też się czasem łza zakręci w oku jak jest jakiś wartościowy film w
stylu "powrót syna marnotrawnego"

1. Data: 2003-01-07 20:06:34

Od: "Koles" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

facet tez czlowiek :)

1. Data: 2003-01-07 22:47:37

Od: "Bania" <b...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

A co z nadmiernym przejmowaniem sie w stosunku do osoby bliskiej ? Analizuje
wszystkie zachowania, proboje tlumaczyc, usprawiedliwiam. Jak to nazwac?

pozdr.

1. Data: 2003-01-08 10:33:28

Od: Ynco <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jan 2003 20:35:37 +0100, "Koles" <k...@p...onet.pl>
napisał(a):

>Czy moze byc spowodowana okresem dojzewania? Chodzi mi o np. sklonnosci do
>placzu w trakcie ogladania tragicznego filmu.

To jest jeszcze luz- ja plakalem na meczu gdy Tomaszewski bronil jak
mial juz jakis defekt palcow reki :)))))))))))) mam nadzieje ze to
jest spowodowane okresem dojrzewania bo dluzej tego nie zniose :))))

Ynco

1. Data: 2003-01-08 21:38:10

Od: "spider" <s...@N...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ynco" <Y...@o...pl>

> To jest jeszcze luz- ja plakalem na meczu gdy Tomaszewski bronil jak
> mial juz jakis defekt palcow reki :))))))))))))

Nie oglądaj powtórki tego meczu więcej ;-)

--
spider.
s...@N...li.lo.pl

Fenomen tworczosci na podstawie wybr. koncepcji czlowieka
Moralny szantaż, czyli mężczyzna i kobieta z dzieckiem.
Wojenko miła
Zapraszam na c.h.a.t :)
zapraszam na...