odp:aborcja ile igdzie?

11. Data: 2000-03-24 08:31:35

Temat: Odp: odp:aborcja ile igdzie?
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Resselowie <r...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:l3qC4.573$4...@n...tpnet.pl...

> Użytkownik Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:8b4m9m$2hq$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Czy gdyby ktoś na grupie zadał na przykład pytanie: "w jaki sposób bić
> dziecko, aby mu zadać najwięcej bólu?", też byś tak odpowiedziała?
> Ewa

na tak postawione zarzuty nie bede odpowiadac, zwlaszcza, ze zauwazylam,
ze Wy macie chyba jakos tak ustawiony czytnik poczty, ze w kazdym
momencie jak pojawi sie slowo aborcja, to musicie odpowiadac. Czy ja
kiedys wypowiadalam sie, ze nalezy skrobac wszystko co popadnie? A jesli
ktos juz zadecydowal i chce dokonac tego nie szydelkiem, to chyba nie
nasza sprawa jest pouczanie go, ze to niemoralne itp.
Tatiana
PS. Juz pytalam - czy jestes przekonana, ze urodzilabys w wieku 16 lat
dziecko pochodzace z gwaltu?

12. Data: 2000-03-24 09:59:45

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na tak postawione zarzuty nie bede odpowiadac,

Dlaczego? Brak argumentów? Przytoczyłam tylko prostą analogię.

zwlaszcza, ze zauwazylam,
> ze Wy macie chyba jakos tak ustawiony czytnik poczty, ze w kazdym
> momencie jak pojawi sie slowo aborcja, to musicie odpowiadac.

Po pierwsze - zawsze podpisuję się jako jedna osoba, komunistką nie jestem,
więc nie widzę powodu, aby zwracać się do mnie per "Wy" (na takiej zasadzie
do Ciebie także należałoby zwracać się w formie męskiej), po drugie - to
samo można powiedzieć o Tobie, więc to chyba nie jest zarzut.

Czy ja
> kiedys wypowiadalam sie, ze nalezy skrobac wszystko co popadnie?

Nie rozumiem, co chcesz przez to powiedzieć. Chodzi Ci o to, że nie jesteś
zwolenniczką przymusowej aborcji dla wszystkich? Godne pochwały, nie ma
co...

A jesli
> ktos juz zadecydowal i chce dokonac tego nie szydelkiem, to chyba nie
> nasza sprawa jest pouczanie go, ze to niemoralne itp.
> Tatiana

Rozumiem, że jeśli już ktoś zdecydował, że chce skatować dziecko, kogoś
zamordowac lub zgwałcić, to również nie jest nasza sprawa, żeby pouczać go,
czy to moralne... Ciekawa logika. Poza tym nie chodzi tu tylko o moralność.
Ktoś na grupie prosi o pomoc w popełnieniu *przestępstwa*.
Ewa

13. Data: 2000-03-24 10:19:39

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Resselowie <r...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:l0HC4.3291$4...@n...tpnet.pl...

> Dlaczego? Brak argumentów? Przytoczyłam tylko prostą analogię.

jak dla mnie za prosta i upraszczaaca, a bardziej zaczepną i dlatego nie
odpowiadam na tak postawione argumenty

> [...]
> do Ciebie także należałoby zwracać się w formie męskiej), po drugie -
> samo można powiedzieć o Tobie, więc to chyba nie jest zarzut.

OK, masz racje, zasugerowałam się "Resselowie", ale do dyskusji chyba
nie wnosi to zyt wiele

> [...]
moralność.
> Ktoś na grupie prosi o pomoc w popełnieniu *przestępstwa*.

kto powiedzial, że pomoc w popełniami przestępstwa? A może ktoś zbiera
informacje w celach statystycznych albo prowokacyjnych :-)
Tatiana

14. Data: 2000-03-25 22:58:37

Temat: Re: odp:aborcja ile igdzie?
Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W temacie "aborcja" sugerowalbym wszystkim prezentujacym skrajne poglady
( z wszystkich mozliwych pozycji)
obejrzenie "Wbrew regulom" . Film trudno dostepny , choc ma chyba 7
nominacji do oskara, ale po obejrzeniu
nie dziwi mnie mala ilosc kopii .
W.Gawel

15. Data: 2000-03-27 07:35:10

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Gawel <v...@p...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...com...

> [...]
poglady
> ( z wszystkich mozliwych pozycji)
> obejrzenie "Wbrew regulom" . Film trudno dostepny , choc ma chyba 7

bardzo chetnie, ale skad go wziac? Masz? Mozesz jakos udostepnic,
pozyczyc itp.?
Tatiana

16. Data: 2000-03-31 01:22:30

Od: c...@b...gnet.pl (Marcin Kubicki) szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar 2000 02:59:33 GMT, a...@a...com (ALB435) wrote and nobody
noticed it except me:

> [...]
>politykiem, dyrektorem, sprzataczka...
>czym kolwiek bedzie - nie tobie decydowac

Moze zostac rowniez seryjnym morderca - np. ginekologiem.

Pozdrowienia dla obroncow zygot.

Marcin Kubicki Donoszony
Odp: Odp: Odp: brzmi pieknie !!!!!

17. Data: 2000-03-31 08:59:25

Od: sveana <s...@h...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jaka szkoda, ze donoszony i niewyskrobany...

* Sent from RemarQ http://www.remarq.com The Internet's Discussion Network *
The fastest and easiest way to search and participate in Usenet - Free!

18. Data: 2000-03-31 10:29:24

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sveana <s...@h...com.invalid> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:0...@u...remarq.com.
..
> Jaka szkoda, ze donoszony i niewyskrobany...

jesli chodzilo Ci o Marcina Kubieckiego, to jestem odmiennego zdania, a
jesli mowisz o sobie, to zgadzam sie z Toba
Tatiana

19. Data: 2000-03-31 21:22:43

Temat: Re: Odp: odp:aborcja ile igdzie?
Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bazyl napisa?(a):
> bardzo chetnie, ale skad go wziac? Masz? Mozesz jakos udostepnic,
> pozyczyc itp.?
> Tatiana

Jeszcze kilka dni temu film mozna bylo obejrzec w 1 kinie na Slasku.
W Warszawie widzialem go w programia 3 kin , wiec chyba nie jest tak
zle.
Udostepnic nie moge bo ogladalem w kinie....
Pozdrofka
W.Gawel
P.S.Sorry na czkawke z poprzednim postem.

wzw typu b
cukrzyca typ1
błona dziewicza
błona dziewicza