oparzylem sobie palec mlekiem:((((

11. Data: 2003-10-16 15:28:35

Temat: Re: oparzylem sobie palec mlekiem:((((
Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> wrote in message
news:bmm1qq$rb5$1@SunSITE.icm.edu.pl...

> Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
> krazenie.
>
> Skuteczniejsza? Chyba w powiększeniu obrażeń Spróbuj sobie na poparzoną
> twarz nalać gorącą wodą. Ja rozumem, że większość oparzeń z jakimi się
> grupowicze spotykają to "oparzony paluszek" jednak w życiu można wiele się
> spodziewać.

Ja podaje jaka jest idea. Jesli miejsce jest wrazliwe to wystarczy ciepla
woda, albo cieply oklad.

12. Data: 2003-10-16 20:35:42

Temat: Odp: oparzylem sobie palec mlekiem:((((
Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm
mam babla:)
hmm
Jacek
ps. dziekuje za sugestie mimo to ze spoznione ale szczere:)

--
j...@p...pl
GG: 207344 : ICQ: 7431290

13. Data: 2003-10-16 21:29:31

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> potem ewentualnie żel
> tercool

Termcool firmy Emo

dziwne samopoczucie
Bezalkoholowe wakacje
defloracja błony dziewiczej-PILNE!!!!
<Dobry GASTROENTEROLOG(Gastrolo g) we Wrocławiu>
Obnizenie poziomu testosteronu...