Odp: pękające naczynka na nogach

1. Data: 2002-07-31 17:19:06

Temat: Odp: pękające naczynka na nogach
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kosmetyka.net <b...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ai1f0e$h3i$...@f...man.torun.pl...
> W kilku slowach: http://www.kosmetyka.net/faq.htm

Chciałam przeczytać, naprawdę, ale tak koszmarnego układu tekstu już
dawno nie widziałam. ;-P

--
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-31 19:34:58

Temat: Re: pękające naczynka na nogach
Od: "kosmetyka.net" <b...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam przeczytać, naprawdę, ale tak koszmarnego układu tekstu już
> dawno nie widziałam. ;-P
>
> --
> pzdr
> Zielona

Niestety nie mam ZIELONEGO pojecia o jakim ukladzie mowisz (okno podzielone
na dwie kolumny to podstawowy uklad w dokumencie formatowanym) wiec nic
wiecej nie moge napisac... Nastepnym razem sprecyzuj o co Ci dokladnie
chodzi, moze wtedy bede mial szanse odpowiedziec konstruktywnie.

Pozdr.
Piotr Milecki
=====================
www.kosmetyka.net

1. Data: 2002-07-31 21:59:09

Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kosmetyka.net <b...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ai9e78$emt$...@f...man.torun.pl...
> [...]
dokladnie
> chodzi, moze wtedy bede mial szanse odpowiedziec konstruktywnie.

No właśnie chodzi o to podzielenie i tą niewygodną cieniutką i długą
kolumnę tekstu, a dookoła tyle "powietrza". To wkurza i odechciewa sie
czytać.
--
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-31 22:07:34

Od: "kosmetyka.net" <b...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie chodzi o to podzielenie i tą niewygodną cieniutką i długą
> kolumnę tekstu, a dookoła tyle "powietrza". To wkurza i odechciewa sie
> [...]

Na Twoje zyczenie zmienilem uklad strony :)

Pozdr.
Piotr

1. Data: 2002-07-31 23:56:11

Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kosmetyka.net <b...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ai9n5a$nd8$...@f...man.torun.pl...
> Na Twoje zyczenie zmienilem uklad strony :)

Dziekuję :-D
Już nie dostaję oczopląsu i w końcu można poczytać, a jest co.
--
pzdr
Zielona

Pytanie o solaria