Odp: polpasiec

Data: 2001-11-18 19:29:43
Temat: Odp: polpasiec
Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl>

> prosze o informacje co to za choroba i jakie sa jej objawy

cos o tym wiem, bo sama to przeżyłam jakieś 2 tygodnie temu.....
u mnie na poczatku po prostu pojawiły sie swedzące krostki po prawej stronie
brzucha (takie jakby pecherzyki), a gdy poszłam do dermatologa to się
okazało ze to półpasiec.
Cecha charakterystyczna półpaśca jest to , ze krostki występuja tylko po
jednej stronie - u mnie były od pepka do kregosłupa po prawej stronie.
Przy półpaścu występują tez bóle, choć ja takich typowych mocnych nie
miałam. Czasami ciagnęły mnie nerwy - bo to jest w końcu zapalenie
okreslonego pasu nerwowego. Jest to choroba zakaźna, no i leczenie trwa
najkrócej 2,5 - 3 tygodnie...
Pozdrawiam :-)