pomóżcie....

1. Data: 2000-06-29 15:57:59

Temat: pomóżcie....
Od: weronika juka <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi doradzić? Mam 30 lat, od jakiegoś czasu
obserwuję krwawienia z odbytu i ból podczas wypróżnień.
Byłam z tym u lekarza wprzychodni, pani doktor kazała
smarować maścią propolisową, nic to nie pomogło. Nie wiem
do jakiego lekarza się udać, ginekologa? Nie stać mnie też
za bardzo na prywatne leczenie, a chyba nie da mi
skierowania w przychodni lekarz ogólny? ostatnio
zauważyłam również że te okolice sprawiają mi ból podczas
stosunku, jestem tak załamana, że chyba zerwę ze swoim
chłopakiem z tego powodu, bo tak się wstydzę...
Czy ktoś mi może poważnie poradzić? Czy to jest groźne?
Weronika

2. Data: 2000-06-29 19:26:40

Temat: Odp: pomóżcie....
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik weronika juka <w...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8jfrm7$nq9$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> chłopakiem z tego powodu, bo tak się wstydzę...
> Czy ktoś mi może poważnie poradzić? Czy to jest groźne?

Odstawic "anal-sex" na 3 miesiace :))))

Basia
* * *
UIN : 8758609
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.kki.net.pl/~milionerzy
* * *

3. Data: 2000-06-29 19:52:09

Temat: Re: pomóżcie....
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <8jfrm7$nq9$1@korweta.task.gda.pl>,
weronika juka <w...@p...wp.pl> wrote:
> Czy ktoś może mi doradzić? Mam 30 lat, od jakiegoś czasu
> obserwuję krwawienia z odbytu i ból podczas wypróżnień.
Hemoroidy? Jesli tak to nie panikuj. W kazdej aptece dostaniesz czopki.
Iwa

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

4. Data: 2000-06-30 21:44:20

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwa <i...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8jg9d1$ql2$...@n...deja.com...
> Hemoroidy? Jesli tak to nie panikuj. W kazdej aptece dostaniesz czopki.
> Iwa

Witam...

W zadnym wypadku nie nalezy lekcewazyc krwawienia z odbytu.
Nie nalezy tez sie przerazac - na podstawie wywiadu mozna przypuszczac, ze
chodzi o tzw szczeline odbytu (sprawa przykra, ale niezbyt grozna) - nota
bene na to akurat czopki nie pomoga. Tak czy inaczej weryfikacja przez
lekarza jest w takiej sytuacji konieczna.
Swoja droga ciekawe, czy pani doktor od masci propolisowej zbadala pacjentke
per rectum (mowiac dosadnie - czy wlozyla palec do odbytu). Serwowanie
roznych masci i czopkow w takiej sytuacji bez zbadania chorego bywa czestym
bledem.
Co do tego do jakiego lekarza pojsc - wlasciwie 'prawdziwy' POZ'towiec
powinien umiec sie tym zajac (ale u nas takich chyba jeszcze nie ma...), a
jesli nie umie - dac skierowanie do chirurga.

Pozdrawiam

Marek Bieniek

5. Data: 2000-07-17 11:48:25

Od: "Piotr Niedzialek" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Haha!! ale smieszne,:((((
czlowiek sie pyta, a tu taki syf, czy Pani Basia to w ogole lekarz ?
Moga byc hemoroidy, wrzody itp., najlepiej isc do lekarza pierwszego kontaku
po skierowanie do proktologa.

no chyba, ze rzeczywiscie anal, to wtedy nie ma do lekarza po isc, chyba ze
duze krwawienia.

piotr

6. Data: 2000-07-19 12:01:52

Od: e...@w...net (Jutarna Aquareina) szukaj wiadomości tego autora

To nie farsa,na hemoroidy pomagaja czeste i dlugie kapiele w cieplej
wodzie,w wannie.Pozatym czopki wazelinowe.Obolale miejsca prosze
smarowac czysta wazelina.

Pozdrawiam i zycze poprawy samopoczucia.

Jutarna

Mleko 0.5%, mleko 3.2% dla dzieci ?
Mleko 0.5%, mleko 3.2% dla dzieci ?
Czysta woda, baseny, przydomowe oczyszczalnie ścieków
Odpowiedzi
Kardiolog dla dziecka poszukiwany