$ pory roku Kubusia

1. Data: 2003-12-27 23:26:32

Temat: $ pory roku Kubusia
Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny.
Moja kolezanka jest w ciazy z blizniakami. Poszukuje dla niej obrazka 4 pory
roku Kubusia. Juz zarazilam ja haftowaniem, teraz musze znalezc schemat.
Moze ktoras z Was ma cos takiego??
Pozdrawiam Noworocznie.
BlueAga

1. Data: 2003-12-28 00:51:39

Temat: Re: $ pory roku Kubusia
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BlueAga wrote:

> [...]
> roku Kubusia. Juz zarazilam ja haftowaniem, teraz musze znalezc schemat.

Zaraz poleci :)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-12-28 18:01:54

Od: "Ewa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja równiez poszukuje schematu 4 pory roku kubusia. Wiem ze byl taki schemat w
jakiejs naszej gazecie z xxx, tylko w tych starszych numerach. Byłabym
chetna na taki schemat. Posiadam za to Kubusia w 12 miesiacach. Ten w 4 porach
był bardzo fajny.
Pozdrawaim Ewa

1. Data: 2003-12-29 22:27:49

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> [...]
> chetna na taki schemat. Posiadam za to Kubusia w 12 miesiacach. Ten w 4 porach

Poszło z gratisem ;)
Pozdrawiam
Julita
--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2004-01-01 20:37:49

Temat: Odp: $ pory roku Kubusia
Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiejs naszej gazecie z xxx, tylko w tych starszych numerach. Byłabym
> chetna na taki schemat. Posiadam za to Kubusia w 12 miesiacach. Ten w 4

A mozna prosic te kubusie
agra
--
agra(Legnica)
a...@p...fm

[szydełko] jakie nici do koronek irlandzkich
xxx - kilka pytan i prosba
frywolitki - co wy na to?
skarpety
Tulipany