xxx - kilka pytan i prosba

1. Data: 2003-12-27 22:24:11

Temat: xxx - kilka pytan i prosba
Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz dopiero zaczynam przygode z krzyzykami mam kilka pytan
moze jakas dobra dusze zechcialaby mi pomoc?
przekopuje siec po omacku szukajac jakichs ciekawych wzorow
szukam konkretnie bukietow kwiatowych i nawet kilka bardzo ladnych znalazlam
ale potrzeba do nich zazwyczaj sporo kolorow
to wlasnie z kolorami mam problem
wzory pochodza zazwyczaj ze stron obcojezycznych i wyszywa sie je mulinami
dmc
dmc sa duzo drozsze niz ariadna i mam pytanie do doswiadczonych
robotkowiczek
wiem ze sa przeliczniki z dmc na ariadne ale czy robotki wychodza tak samo
ladne?
czy da sie to jakos ladnie pozamieniac zeby nie zwalila sie cala kolorystyka
pracy?
czy moze jednak zostac przy dmc?
czy przeliczniki dobrze zamieniaja kolory czy lepiej jest to robic na oko
tzn. ufajac glownie wlasnemu oku przy zamianie koloru?
a czy mozna pomieszac dmc i ariadne w jednej pracy i jak to bedzie wygladalo
(moze ktos juz tak robil)?
gdzie mozna najtaniej kupic dmc? (chodzi mi warszawe albo jakis sklep
internetowy)
znalazlam w sklepach jeszcze jakies niezidentyfikowane mulinki (chodzi o
firme) bardzo tanie i czy je tez mozna wlaczyc do palety barw i jak sobie
poradzic zeby ogarnac to wszystko?
a moze ktoras z pan podzielilaby sie ze mna jakimis wzorami z bukietami
kwiatowymi albo chociaz linkami do takich stron?
goraco pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na rady i wskazowki
kasiatoya :)

1. Data: 2003-12-27 22:42:15

Temat: Re: xxx - kilka pytan i prosba
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

WITAJ!!!
Jesli chodzi o zamiane to jesli jest mnostwo kolorow to nie radze bo nie
wyjdzie tak jak w oryginale. Z mieszaniem mulin bym raczej uwazala i nie
polecala, bo dmc jest mulinka z polyskiem a ariadna np. taka bardziej matowa
i dziwnie by to wyszlo, jesli chodzi o stronki to polecam te:

http://www.stich.ru/flowers.html a tutaj jest głowna stronak tej podstrony
jakbys potrzebowala cos innego:
http://www.stich.ru/

http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers2/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers3/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers4/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers5/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers6/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers7/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers8/index.html
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers9/index.html

A tutaj jest główna strona tych kilku skrotow do kwatow powyzej tam
znajdziesz tez inne:

http://www.aufox.com/Lis/Hobby/schema1.html

Te stronki aufox strasznie dlugo sie otwieraja i najlepeij otwierac po
jednej, a jak jakis obrazek sie nie pokaze to otworzyc go poprzez klikniecie
go prawym przyciskiem myszy i wybranie opcji pokaz obraz, no i cierpliwie
czekac az pokaza sie obrazeczki, pod kazdym jest numerek i pobieramy w
podobny sposob, prawym przyciskiem poprzez wybranie opcji zapisz element
docelowy jako.

Miłego serfowania i ściągania.

1. Data: 2003-12-27 23:07:45

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o boziu!!!
bardzo ci dziekuje!!! :)
slicznosci i to jeszcze w takiej ilosci!
ale jak zdobyc schematy do tych obrazkow zwlaszcza do tego
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers/000036.jpg
bo naprawde bardzo mi sie podoba
:)
jeszcze raz dziekuje
kasiatoya

1. Data: 2003-12-27 23:21:23

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jak zdobyc schematy do tych obrazkow zwlaszcza do tego
> http://www.aufox.com/Lis/Hobby/flowers/000036.jpg

hiihihi ale traba ze mnie...
az wstyd sie przyznac

znalazlam juz :)

1. Data: 2003-12-27 23:43:29

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tatya" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> jak znalazlas to podziel sie bo ze mnie w dalszym ciagu jest traba:)))))

obok obrazkow sa patrzac na prawo podkreslone numerki jak w nie klikniesz to
pokazuje sie schemat
mi przynajmniej sie otworzyl... (w nowym oknie)
:)

1. Data: 2003-12-27 23:48:19

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie- czy na tym portalu
> trzeba sie zalogowac???probowalam sciagnac wzor i wyskakuja okienka w
> ktore trzeba wpisac adres email i haslo?????

ja tez nie za bardzo wiem o co tam chodzi ale wpisalam to co chcieli cos mi
tam przyslali kliknelam gdzie popadlo i zciagnelam przesliczne lilie z
rozami :)

:)

1. Data: 2003-12-28 00:45:41

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak ale w te okienka ktore wyskakuja do wypelnienia musisz wpisac haslo
> skad wziasc haslo?

teraz tego nie pamietam
ale zdaje sie ze oni cos przysylaja...

1. Data: 2003-12-28 09:55:03

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem ze sa przeliczniki z dmc na ariadne ale czy robotki wychodza tak samo
> ladne?

nie wychodzi tak samo bo ariadna ma 3 razy mniej kolorów niż dmc niestety

> czy moze jednak zostac przy dmc?

ja zostałabym przy dmc - efekt jest naprawdę tego wart po prostu kupuj sobie
mulinkę na raty to znaczy po jednym po dwa moteczki jak jesteś blisko
pasmanterii wtedy nie czuje się takieo bólu w portfelu jak od razu byś
kupiła 30 kolorów :)))

> czy przeliczniki dobrze zamieniaja kolory czy lepiej jest to robic na oko
> tzn. ufajac glownie wlasnemu oku przy zamianie koloru?

zależy kto ma jakie oko ja swojemu nie ufałabym tak w 100% :)))

> a czy mozna pomieszac dmc i ariadne w jednej pracy i jak to bedzie
wygladalo
> (moze ktos juz tak robil)?

ja mieszałam i wyszło mi bardzo ładnie - bo to zależy od tego co robisz - ja
w moim obrazku własciwie wszystko trzasnęłam ariadną tylko niebo dmc bo
ariadna nie ma takich ładnych odcieni niebieskiego i wyszło pięknie - sama
zobacz www.madziula.prv.pl to ten obrazek z wozem na rzece :))

pozdrawiam i powodzenia życzę

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-12-29 08:01:40

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiatoya" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy przeliczniki dobrze zamieniaja kolory czy lepiej jest to robic na oko
> tzn. ufajac glownie wlasnemu oku przy zamianie koloru?

Jestem co prawda nowa w xxx ale powiem Ci o ja zauważyłam. Oczywiście
pierwsza wycieczka do pasmanterii była z wydrukiem schematu, przy czym
kupowałam dokładnie wszystko z listy i na dodatek po tyle sztuk ile było
napisane w kolumnie ilość. Jak sie okazało to chyba nie jest ilośc motków!!!
;-) Zresztą dalej nie wiem czego to jest ilość. Jak można się domyślić dość
to uszczupliło mój budżet. Zabrałam się za wyszywanie serii kotków które
były w podobnej tonacji kolorystycznej. I zauważyłam że w jednym kocie mam
jasny szary kolor, a w drugim też jasny szary ale o innym numerze (zresztą
bardzo mpodobny). Występuje w zasadzie jako jedyna szarość, nie ma np.
kilku szarości w obrazku. Zostałam więc przy tamtym kolorku co już miałam i
bardzo ładnie obrazek wyszedł. A ja zaoszczędziłam kilka zł. To był łatwy
wzorek - może jak jest jakieś większe dzieło i ma dużo odcieni jednego
koloru to nie warto tak kombinować, ale na trzech kotach udało mi się "
zaoszczędzić" 7 mulinek.
Jeszcze nie przerabiałam mieszania gatunków - wszystko przede mną.
pozdrawiam
Dodo (Kraków)

1. Data: 2003-12-29 10:20:49

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> :

> [...]
> było napisane w kolumnie ilość. Jak sie okazało to chyba nie jest
> ilośc motków!!! ;-) Zresztą dalej nie wiem czego to jest ilość.

Według wszelkich danych może to być ilość metrów muliny :) W dużej części
schematów jest podawana; przypuszczam, że tak samo jest na tym Twoim
schemacie :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

frywolitki - co wy na to?