xxx - kilka pytan i prosba

From: "kasiatoya" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: xxx - kilka pytan i prosba
Date: Sat, 27 Dec 2003 23:24:11 +0100

poniewaz dopiero zaczynam przygode z krzyzykami mam kilka pytan
moze jakas dobra dusze zechcialaby mi pomoc?
przekopuje siec po omacku szukajac jakichs ciekawych wzorow
szukam konkretnie bukietow kwiatowych i nawet kilka bardzo ladnych znalazlam
ale potrzeba do nich zazwyczaj sporo kolorow
to wlasnie z kolorami mam problem
wzory pochodza zazwyczaj ze stron obcojezycznych i wyszywa sie je mulinami
dmc
dmc sa duzo drozsze niz ariadna i mam pytanie do doswiadczonych
robotkowiczek
wiem ze sa przeliczniki z dmc na ariadne ale czy robotki wychodza tak samo
ladne?
czy da sie to jakos ladnie pozamieniac zeby nie zwalila sie cala kolorystyka
pracy?
czy moze jednak zostac przy dmc?
czy przeliczniki dobrze zamieniaja kolory czy lepiej jest to robic na oko
tzn. ufajac glownie wlasnemu oku przy zamianie koloru?
a czy mozna pomieszac dmc i ariadne w jednej pracy i jak to bedzie wygladalo
(moze ktos juz tak robil)?
gdzie mozna najtaniej kupic dmc? (chodzi mi warszawe albo jakis sklep
internetowy)
znalazlam w sklepach jeszcze jakies niezidentyfikowane mulinki (chodzi o
firme) bardzo tanie i czy je tez mozna wlaczyc do palety barw i jak sobie
poradzic zeby ogarnac to wszystko?
a moze ktoras z pan podzielilaby sie ze mna jakimis wzorami z bukietami
kwiatowymi albo chociaz linkami do takich stron?
goraco pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na rady i wskazowki
kasiatoya :)