pralki Amica

1. Data: 2001-08-19 19:55:25

Temat: pralki Amica
Od: "chris" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze,
Jakie macie opinie o pralkach firmy Amica? Mam jedna taka na oku, ale
chcialem sie spytac, czy wszystko z nimi okej.
Pozdrawiam,
Jarek

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-08-20 06:06:56

Temat: Re: pralki Amica
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

chris napisał(a):

> [...]
> Jakie macie opinie o pralkach firmy Amica? Mam jedna taka na oku, ale
> chcialem sie spytac, czy wszystko z nimi okej.

Użytkuję od ponad roku. Działa bez zarzutu. Bez żadnej wpadki.

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2001-08-20 06:42:12

Od: "Sebasto" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie macie opinie o pralkach firmy Amica? Mam jedna taka na oku, ale
> chcialem sie spytac, czy wszystko z nimi okej.
> Pozdrawiam,
> Jarek

Mam taka od tygodnia. Jest dosc glosna, przy wirowaniu wydaje dzwiek
startujacego samolotu. Poza tym jak na razie bez zarzutu ( ale to dopiero
tydzien )

Sebasto

1. Data: 2001-08-20 09:55:03

Od: "Wojtas" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taka od tygodnia. Jest dosc glosna, przy wirowaniu wydaje dzwiek
> startujacego samolotu.

Ja mam Bosha (montowany w niemczech) i tez wydaje taki dzwiek.
Czy to jest charakterystyczne dla nowych pralek ???

Pozdro, Wojtas

1. Data: 2001-08-20 11:39:44

Od: "Tomek" <t...@u...doskomp.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtas" <w...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam Bosha (montowany w niemczech) i tez wydaje taki dzwiek.
> Czy to jest charakterystyczne dla nowych pralek ???
>

> Pozdro, Wojtas

Ja mam Whirpool'a, i również brzmi jak odrzutowiec, ale to tak raczej musi
być skoro ciuchy wirują 1000 obr/min, także bym się wogóle nie przejmował,
ważne żeby dzieciaka z pieluchami nie wrzucić ;)

Pozdrawiam
TK

1. Data: 2001-08-20 12:28:50

Od: l...@p...kozia-wolka.ppp.tpsa.com (Łukasz Grochal) szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@u...doskomp.lodz.pl> writes:

> Ja mam Whirpool'a, i również brzmi jak odrzutowiec,

Hmm... dziwne. Candy, fakt że nie przy 1000, a przy 800 obrotach jest
głośniejsza przy pobieraniu wody (szum) niż przy wirowaniu.

P.S. A kto to widział - pampersy prać? :>

--
(-) Łukasz Grochal l...@r...eu.org
______________________________________ (for PGP key visit:)

1. Data: 2001-08-20 12:52:50

Od: Artur Iluk <i...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:
> Ja mam Whirpool'a, i również brzmi jak odrzutowiec, ale to tak raczej musi
> być skoro ciuchy wirują 1000 obr/min, także bym się wogóle nie przejmował,
> ważne żeby dzieciaka z pieluchami nie wrzucić ;)

Wymiana lozysk w Whirpool-u 1000obr/min (po trzech latach padly)
kosztuje 300PLN...

1. Data: 2001-08-20 12:55:40

Temat: Odp: pralki Amica
Od: "Blanka Zych" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

My mamy ich pralke jakos od grudnia zeszlego roku.
Tez brzmi jak odrzutowiec, ale sprawuje sie (odpukac!!!)
bez zarzutu.
Ma klase energetyczna A, pobiera mniej wody niz inne
tego typu (klasyczna, duza, na 5,5kg wsadu).

Pozdrawiam

Blanka Zych

1. Data: 2001-08-20 19:45:18

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> [...]
> być skoro ciuchy wirują 1000 obr/min, także bym się wogóle nie przejmował,
> ważne żeby dzieciaka z pieluchami nie wrzucić ;)

A co, pralka się zepsuje? ;-)))

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2001-08-21 05:46:16

Od: "gadula" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam amice od trzech lat i sprawuje sie bez zarzutu

Wyrok NSA - kanalizacja ściekowa podłaczona do kanalizacji deszczowej
FINISH PARKIET
Re: Kino domowe SONY DAV S-300 OKAZJA TANIO!!!!!!!!!!!
mole zywnosciowe
Ekologia