prasowany czy sypki?

1. Data: 2002-12-29 20:34:10

Temat: prasowany czy sypki?
Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Który puder jest według Was lepszy do wykonania makujażu?
Możecie mi polecić jakieś dobre pudry (mam cerę mieszaną)? Ja ostatnio
używam transparetnej wersji pudru prasowanego firmy Lentheric - dobra jakość
i śmiesznie niska cena (tylko 16 zł zapłaciłam!)
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie....

Pozdrawiam

Niki

1. Data: 2002-12-29 21:03:51

Temat: Re: prasowany czy sypki?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sypkiego uzywa sie do wykonania makijazu np. w domu, a prasowenego tylko do
poprawek. tak powinno byc i ja tak uzywam, ale nie wiem jak wy. sypki mam z
taka super siteczka, ktora zatrzymuje nadmiar.

1. Data: 2002-12-29 21:06:42

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer Nikita pacnął jak śnieżką zimowym postem:
> Który puder jest według Was lepszy do wykonania makujażu?

IMO sypki nakładany pędzlem.
Puder w kamieniu jest wygodniejszy do poprawiania makijażu.

> [...]
> używam transparetnej wersji pudru prasowanego firmy
Lentheric - dobra jakość
> i śmiesznie niska cena (tylko 16 zł zapłaciłam!)

Całkiem przyzwoity jest Avon. Nie "sterczy".
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-12-29 21:19:02

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Który puder jest według Was lepszy do wykonania makujażu?

Sypki w domu, prasowany w szkole, w pracy, na wycieczce....

> Możecie mi polecić jakieś dobre pudry (mam cerę mieszaną)?

Przy cerze mieszanej sprawdza się puder matujący Oriflame z serii Visions,
Margaret Astor do cery mieszanej (to były w kamieniu) i sypki Yves Rocher -
Luminelle, z Oriflame'u sypki też jest całkiem oki...:).

--
sheba 19

1. Data: 2002-12-29 21:50:30

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki dziewczyny :) Na pewno z rad skorzystam :)

Pozdrawiam gorąco

Sylwia

1. Data: 2002-12-29 23:42:13

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikita" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakość
> i śmiesznie niska cena (tylko 16 zł zapłaciłam!)

a czy Lentheric ma cos wspolnego z Yardleyem? bo o ile dobrze kojarze
(granatowe pudelko, zlote "L" na wieczku) to swego czasu zniknal Yardley,
pojawil sie Lentheric i taki sobie mi sie wydawal.
Polecam Max Factora- prasowany, pod 30 zl

Asiek

1. Data: 2002-12-30 07:06:39

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy Lentheric ma cos wspolnego z Yardleyem? bo o ile dobrze kojarze
> (granatowe pudelko, zlote "L" na wieczku) to swego czasu zniknal Yardley,
> pojawil sie Lentheric i taki sobie mi sie wydawal.

Tak, ten puder produkowany wcześniej pod marką Yardleya

1. Data: 2002-12-30 09:22:09

Temat: Odp: prasowany czy sypki?
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nikita <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aunm4c$7hp$...@n...tpi.pl...
> Który puder jest według Was lepszy do wykonania makujażu?
> Możecie mi polecić jakieś dobre pudry (mam cerę mieszaną)?

Ja dokładnie mam taką samą. Powiem ci ze lepszy jest sypki (i kazdy to
powie). powinno się go stosować do robienia makijażu a w kamieniu tylko do
poprawek.
Doskonale o tym wie a w cale tak nie używam. Sęk w tym że nie znam żadnego
dobrego sypkiego.

>Ja ostatnioużywam transparetnej wersji pudru prasowanego firmy Lentheric -
dobra jakość
> i śmiesznie niska cena (tylko 16 zł zapłaciłam!)

Też mam w kamieniu Lentherica. Uwazam ze jest świetny, tylko mój nie jest
transparentny. A szkoda nie wiedziałm że można takowe używać nawet do
ciemniejszej cery ( a taką właśnie mam). Czy masz numerek 26? i jaka masz
cerę - jasną czy ciemną.

> Będę wdzięczna za wszelkie sugestie....

Też będę wdzięczna za odpowiedz.

Pozdrawiam serdecznie
Anka

1. Data: 2002-12-30 15:43:52

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> transparentny. A szkoda nie wiedziałm że można takowe używać nawet do
> ciemniejszej cery ( a taką właśnie mam). Czy masz numerek 26? i jaka masz

Hej mam właśnie wersje transparentną o numerku 26 :) Jako, że jest
transparentny, to pasuje absolutnie do każdej karnacji, nawet bardzo
opalonej - moze delikatniusieńko rozjasnia cerę....
Ja mam cerę dość jasna, ale teraz mam dość śniadą :) - kupiłam sobie krem
brązujący Sopot firmy Ziaja (krem+delikatny samoopalacz w jednym- polecam) i
też się świetnie sprawdza..

Pozdrowienia!

P.S. Wspaniałej zabawy sylwestrowej i szczęsliwego Nowego Roku!

1. Data: 2002-12-31 10:50:53

Od: "Ondraszek" <s...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nikita <l...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:auppg0$s91$...@n...tpi.pl...

Już kiedyś pytałam gdzie można ten puder dostać w Krakowie, miał być we
Firlicie na Floriańskiej, ale tam zostały tylko resztki pt. wyprzedaż. :((
Pytam więc raz jeszcze kto widział ten puder w Królewskim Mieście, najlepiej
transparentny :)
pozdrawiam
Ondraszek

sztuczne paznokcie.....HELP!!!
Re: prasowany czy sypki?
Re: prasowany czy sypki?
waga
Jaki dobry szybkoschnący lakier do paznokci?