prelaktyna?

1. Data: 2000-03-20 09:28:34

Temat: prelaktyna?
Od: "DL" <m...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostałam skierowanie na badanie prelaktyny
co to jest???

2. Data: 2000-03-21 14:41:37

Temat: Re: prelaktyna?
Od: "P(r)zemo" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

DL wrote in message <6bmB4.12552$Ob.351669@news.tpnet.pl>...
>Witam!
>Dostałam skierowanie na badanie prelaktyny
>co to jest???

chyba prolaktyna... - jeden z hormonów przysadki
tak z grubsza: podwyższony poziom powoduje u K zaburzenia miesiączkowania
a u M ginekomastię
ale to duże uproszczenie...

**********P(r)zemo**********

3. Data: 2000-03-22 10:31:45

Temat: Odp: prelaktyna?
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik P(r)zemo <p...@a...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:BSLB4.17313$O...@n...tpnet.pl...

> chyba prolaktyna... - jeden z hormonów przysadki
> tak z grubsza: podwyższony poziom powoduje u K zaburzenia
miesiączkowania
> a u M ginekomastię
> ale to duże uproszczenie...

rzeczywiscie - uproszczenie troche duże - u świeżych matek prolaktyna
odpowiada za laktacj, przynajmniej mnie tak uczono.
T.

4. Data: 2000-03-22 11:06:20

Od: "DL" <m...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy u kobiet, które nie są jeszcze matkami podwyższony poziom prolaktyny
może wpływac na obniżenie płodności?
Bazyl napisał(a) w wiadomości: <8ba7cc$7pq$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

5. Data: 2000-03-22 11:27:43

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

ponoc moze, bo jest to hormon :zajmujacy sie" laktacja i zwykle
wstrzymaniem owulacji i miesiaczkowania. Ale nie jest to diagnoza.
Tatiana

Użytkownik DL <m...@o...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MO1C4.20188$O...@n...tpnet.pl...

6. Data: 2000-03-22 11:55:25

Temat: Re: prolaktyna?
Od: "LB" <t...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki bardzo!
...jeszcze jedno pytanie: co może być przyczyną podwyższenia poziomu
prolaktyny? (pomijając kwestię 'świeżych matek')
Bazyl napisał(a) w wiadomości: <8baalb$6jk$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

7. Data: 2000-03-22 12:54:54

Temat: Odp: prolaktyna?
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

zaburzenia funkcjonowania bodajrze przysadki, ale głowy nie dam
Tatiana

Użytkownik LB <t...@o...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Nw2C4.20310$O...@n...tpnet.pl...

8. Data: 2000-03-22 16:07:23

Temat: SV: prolaktyna?
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...jeszcze jedno pytanie: co może być przyczyną podwyższenia poziomu
> prolaktyny? (pomijając kwestię 'świeżych matek')

jesli lekarze nic nie moga u Ciebie znalezc, zrob sobie tomografie
komputerowa mozgu.

/pozdrawiam,
magda

9. Data: 2000-03-23 05:59:25

Od: "ML" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To miał być żart?

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:%c6C4.338$a...@n...telia.net...

10. Data: 2000-03-23 12:39:15

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

ML <m...@f...onet.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:1piC4.22888$Ob.737111@n
ews.tpnet.pl...
> To miał być żart

a kto pyta? lekarz czy pacjent?

Jesli pacjent, to odpowiem, ze trzeba sie zglosic do lekarza. Leczenie przez
Internet nie jest dobrym pomyslem.

Jesli lekarz, to nie rozumiem pytania.

/mb

wroclaw - laryngolog poszukiwany