prelaktyna?

11. Data: 2000-03-25 14:32:12

Temat: Re: prelaktyna?
Od: "P(r)zemo" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bazyl wrote in message <8ba7cc$7pq$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...
>rzeczywiscie - uproszczenie troche duże - u ?wieżych matek prolaktyna
>odpowiada za laktacj, przynajmniej mnie tak uczono.
>T.
ale w stanach fizjologii nie robi się badań...
**********P(r)zemo**********

12. Data: 2000-03-27 08:22:12

Temat: Odp: prelaktyna?
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik P(r)zemo <p...@a...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M54D4.7435$4...@n...tpnet.pl...

> ale w stanach fizjologii nie robi się badań...
> **********P(r)zemo**********
możesz rozwinąć wątek - co to znaczy "w stanach fizjologii nie robi się
badań", bo nie bardzo rozumiem.
Tatiana

13. Data: 2000-03-27 15:21:27

Temat: SV: prelaktyna?
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> możesz rozwinąć wątek - co to znaczy "w stanach fizjologii nie robi się
> badań", bo nie bardzo rozumiem.
> Tatiana

czego nie rozumiesz? chyba nie trudno zgadnac, ze nalezy miec powod, do
kazdego badania.

bad. hormonalne sa b. drogie.

/mb

14. Data: 2000-03-27 21:20:23

Temat: Re: SV: prelaktyna?
Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chwileczek, w poscie sygnowanym DL pada pytanie o co to jest prolaktyna
i ( w domysle) dlaczego dostalam/em skierowanie na to badanie. Nie wiemy
czy pytajacy jest zdrowy/a czy chory/a , co mu /jej dolega.
Wiec nie ma co filozofowac , jezeli pacjent/ka dostal/a skierowanie to
kierujacy mial jakis powod wydajac je.
Tu widac , ze brak jest nici porozumienia pomiedzy lekarzem a pacjentem.
To kierujacy lekarz powinien wyjasniec pacjentowi dlaczego wydal to
skierowanie.
Diagnozowanie przez internet , zalecanie wykonania badan (tomografia,
rezonans) jest cokolwiek niebezpieczne - laik moze sie niezle
wystraszyc czytajac niektore posty.
BTW, oznaczenie prolaktyny kosztuje ok 18-20 zl - chyba nie majatek? :-)
W.Gawel

Magdalena Busk napisa?(a):

15. Data: 2000-03-28 08:36:10

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X%KD4.3688$7...@n...telia.net...

> czego nie rozumiesz? chyba nie trudno zgadnac, ze nalezy miec powod,
do
> kazdego badania.
>
> bad. hormonalne sa b. drogie.
ale badania hormonalne są chyba tak samo drogie w stanach fizjologii jak
i w stanach nie fizjologii, więc dlaczego w tych pierwszych się nie
robi?
Tatiana Dalej Nierozumiejąca

wroclaw - laryngolog poszukiwany
badanie