problem z członkiem

1. Data: 2004-12-13 05:44:30

Temat: problem z członkiem
Od: "Asus" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam i pytam

mam taką przypadłość, otóżz dwa czy trzy tygodnie temu po stosunku
zauważyłem na członku malutkie dwie ranki zupełnie nie bolące, smarowałem na
przemian clotrimazolem i sudocremem ale wczoraj niespodziewanie z samego
wierzchołka członka zszedł mi naskórek (bardzo bolące) a z jednej ranki
zrobił się krwiaczek, o co tu chodzi , co się dzieje, dla dopcipnisiów
podaje że się nie onanizuje i mam stałego, jednego partnera od xx lat
Być może miał ktoś taką przypadłość i wie czym ten stan zaleczyć

2. Data: 2004-12-13 07:35:59

Temat: Odp: problem z członkiem
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podaje że się nie onanizuje i mam stałego, jednego partnera od xx lat
> Być może miał ktoś taką przypadłość i wie czym ten stan zaleczyć

Jeżeli masz od tych kilkunastu lat "partnera" a nie partnerkę to może byc to
spowosowane tym, że uprawiacie miłość w "ten" własnie sposób i
najprawdopodobniej to jakas infekcja-miej nadzieje ze to moze nic powaznego,
ale bez konsultacji lekarskiej pewnie sie nie obejdzie.

--
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca

3. Data: 2004-12-13 07:43:46

Temat: Re: problem z członkiem
Od: "Asus" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Looca i tak znalazł luuke w mojej wypowiedzi więc śpiesze uściślić. MAM
PARTNERKE :):):)

4. Data: 2004-12-13 07:56:57

Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Looca i tak znalazł luuke w mojej wypowiedzi więc śpiesze uściślić. MAM
PARTNERKE :):):)

To zmienia postac rzeczy-jesli masz partnerke, ktora np. przyjmuje pigułki
antykoncepcyjne moze to byc spowodowane tym (niektóre pigułki powodują w
pochwie kobiety niewielkie stany grzybiczne, które nieleczone rozwijają sie
i powodują czasem objawy o których piszesz, sam to przezyłem więc wiem o
czym mówisz)postepowanie jest nast. Kobieta musia sie udac do "gineksa" tam
pobiorą jej wymaz z pochwy jesli to bedzie potrzebne i jesli nie stwierdza
czegos innego, ona dostanie leki i ty również, 4-6 tyg wstrzemięźliwosci i
sie wyleczycie. Jezeli natomiast nie bierzy pigułek to trudno mi powiedziec
co to może być, ale pewnie równiez jakas infekcja u któregos z was, wiec czy
tak czy tak raczej polecam wizyte u lekarza.(a na przyszłość uscislaj swoje
posty:-)))))), bo ktos Cie może posadzic o gejostwo, nie żebym był
homofobem-nic z tych rzeczy
________________________
Pozdrawiam i życze zdrowia:)
Looca

5. Data: 2004-12-13 09:07:52

Od: "Asus" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No tak pomału zaczyna się wyjaśniać, żona przyjmuje od dłuższego czasu
stediril 30 więc może jest jak piszesz

6. Data: 2004-12-14 19:33:29

Temat: Re: Odp: problem z członkiem
Od: Mabus SG <l...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Dec 2004 08:56:57 +0100, Looca napisał(a):

> postepowanie jest nast. Kobieta musia sie udac do "gineksa" tam
> pobiorą jej wymaz z pochwy...

ciekawy sposob postepowania, najpierw wyleczyc otoczenie a pozniej siebie.
a moze najpierw chory pojdzie do lekarza? zreszta z tymi pigułkami to
raczej naciagana historia, oczywiscie moze jakos sie przydazyc ale raczej
mala szansa.

> zauważyłem na członku malutkie dwie ranki zupełnie nie bolące

w szczegoly nie wchodze ale moze poprostu zadrapala cie zebami lub jakas
taka historia, stad te ranki. natomiast do niepozadanych dzialan
clotrimazolu nalezy: miejscowy odczyn alergiczny, pieczeie, swiad,
przemijajace podraznienie, zluszczenie naskorka. zwlaszcza ze byla
przerwana ciaglosc nablonka wiec raczej to ci sie przytrafilo. jezeli
jednak nadal cie to niepokoi na twoim miejscu udalbym sie do urologa.

pozdrawiam
mabus

Ból po tosillectomii
hemoglobina...